Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Litt redd for å "overfore" snuppa.....
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 om han er ferdig så er han ferdig.. da nekter han å spise mer. men om jeg kan prøve om en halvtime så kunne han vel sikkert brukt meg som smokk. MEN det hadde nok bare blitt halvhjerta "spising"... tror du merker når hun er ferdig og fornøyd
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Min er jo ganske stor nå da, 11 mnd... Da han var mindre var han fornøyd etter han var mett av morsmelk. Men nå får han smake så mye vanlig mat og vil ha mer selv om han er mett. Tror han liker alle de nye smakene:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Er vel ikke mulig å overfore nurkene våre, spiser dem for mye, så kommer det ut igjen;)
mammasgo`jente Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Her nekter hun å spise hvis hun er mett. Snur seg bort fra puppen og vrir seg bort. Noen dager derimot er hun ekstra kosete, og vil gjerne ha pupp hele dagen, men da gulper hun også veldig mye! Har også vært redd for at jeg overforer henne, for jeg gir flaske etter siste amming for natta og da drikker hun nesten alt hun får. Har gjort det i to-tre uker nå, men hun har ikke lagt på seg mer enn hun skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå