Gå til innhold

Dere kjære Mossedamer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter måneder med kaos, rot og tull , har jeg bestemt meg for å flytte hjem tidligere enn ungene hadde håpet på....

 

Jeg savner familien, venner, ja, hele Moss og Rygge!! ;)

Jeg bare MÅ hjem!

 

Men.. ikke lett å finne seg noe der nede. Er det noen som vet om et eller annet til leie?

Må være litt størrelse på det da..:))

 

:0)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!

Håper å få sett deg da;)

Jeg vet vel heller lite om boligmarkedet her i moss.

Men kan jo holde øynene oppe=D

Skrevet

Hmm........vet ikke om noe nå, men dukker det opp gir jeg beskjed:-)

Skrevet

Takk dere to ;))

Hold øyne og ører åpne ;))

 

Ja, det hadde vært ålreit å blitt litt sosial igjen ;)

Har muggna vekk oppi bygda her ;(((

 

En damekveld med god mat og drikke, hadde vært koselig etterhvert ;))

( og hilse på barna og selvfølgelig - om ikke samme kveld ... hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...