Rusketuska Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Etter måneder med kaos, rot og tull , har jeg bestemt meg for å flytte hjem tidligere enn ungene hadde håpet på.... Jeg savner familien, venner, ja, hele Moss og Rygge!! Jeg bare MÅ hjem! Men.. ikke lett å finne seg noe der nede. Er det noen som vet om et eller annet til leie? Må være litt størrelse på det da..) :0)
Dailis Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Så koselig! Håper å få sett deg da;) Jeg vet vel heller lite om boligmarkedet her i moss. Men kan jo holde øynene oppe=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hmm........vet ikke om noe nå, men dukker det opp gir jeg beskjed:-)
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Takk dere to ) Hold øyne og ører åpne ) Ja, det hadde vært ålreit å blitt litt sosial igjen Har muggna vekk oppi bygda her ;((( En damekveld med god mat og drikke, hadde vært koselig etterhvert ) ( og hilse på barna og selvfølgelig - om ikke samme kveld ... hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå