Gå til innhold

Drikke melken:O???? Ønsker maaange svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå trenge jeg litt synspunkter fra andre her!

Jeg og sambo har alltid hatt et fantastisk sexliv, og tok opp sexen raskt etter fødselen. Han har alltid kost masse med puppene mine , noe jeg syns er heeelt nydelig!

Men altså. Inatt hadde vi sex, og han koset masse med puppene mine. Da jeg satt oppå han bøyde han seg framover og sugde tak! Leeenge. så byttet han over til neste pupp. hørte at han svelget, så det er jo tydelig at han drakk melken.

Idag da han var på jobb, snakket vi sammen på telefonen mens jeg ammet sønnen vår. så sa han med litt latter i stemmen at jeg måtte spare litt melk til han...

Hva synes dere egentlig om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ....blææh, var dette seriøst??? Synes det var kvalmt jeg...(og jeg er ikke så prippen av meg, men hver sine lyster) Liker dere det, så er det ok for dere....

Skrevet

Der og da så var jeg så kåt at jeg ikke tenkte over hva som skjedde. Men nå etterpå syns jeg det hele var litt rart...

Takk for svar ihvertfall. Og ja, det er et meget seriøst innlegg...

Skrevet

Beklager, mente ikke å være spydig, men jeg syntes bare det var litt rart. Men når man er kåt, så blir jo man mer åpen for nye ting. Og mange menn blir jo sikkert tent av slikt. Menn og bryster... he he, kos dere. Sorry for Asj og blæh, bare falt ut:)

Skrevet

Ikke noe å beklage for! Skjønner at jeg må regne med sklike tilbakemeldinger når jeg legger ut ett sånt innlegg...

Det var meninger om hva andre syns om det jeg var ute etter, så jeg er fornøyd jeg:)

Men ja, som du sier.. Menn og bryster...

Skrevet

Det høres jo helt fantastisk ut!!!! Samboern min pleier å suge masse på puppene mine når vi har sex og jeg er så redd han skal slutte med det når melken kommer, det er liksom en av de tingene som tenner meg ordentlig. Jeg er litt for flau til å spørre han om han kommer til å gjøre det liksom.

Kan virke som mannen din var litt sjokkert over seg selv også siden han spøkte med det etterpå...? :-)

Hold oss oppdatert!!!!!

Skrevet

Vel smak og behag!

Jeg hadde nok ikke freaket ut dersom sambo hadde gjort noe lignende, det er faktisk de mennene som tenner på brystmelk. Og det er ikke noe av de værste tingene en person kan tenne på :P Bedre enn bæsj mener jeg.

Men har en liten morsom historie selv, angående brystmelk. Jeg hadde for mye prolactin i kroppen (som fører til melke produksjon), så jeg og sambo kosa oss skikkelig i senga. Han er en puppe-mann, så han holdt jo på som før, sutta og småbeit litt osv. Plutselig fikk han DEN melkespruten i munn, han freaket helt ut og jeg holdt på å le meg ihjel. (dette var da vi først fant ut at jeg hadde melk i brystene p.g.a prolactinen). Etter det så rørte han dem ikke før ting var som normalt igjen, og etter jeg ble gravid og brystene begynte å lekke (har gjort det siden uke 25) så har han ikke våget å røre dem.. Tror det skremte gutten litt.

Så vær heller fornøyd du, som har en mann som enda er intressert i å kose med brystene dine!

Skrevet

jeg kommer ikke til å ha noe imot det viss sambo vill ha litt han også.. det er jo ei tillits- og kjærlighetserklæring, så hvorfor ikke.

jeg elsker når han tar meg på puppene, masserer og viser at han liker de.

vi har ikke diskutert om det har kommet til å blitt aktuelt for han å smake på, men viss han spørr skal jeg svare som om det er verdens mest normale ting..

ser ikke noe galt i det.

jordmor har snakket om at mange kan føle seg litt tent når barnet suger på brystet, og at det er en følelse som skal nytes og ikke noe man skal skjemmes over.. synes da dette er i samme gate.

Skrevet

min sambo har sagt at han vil smake på melken når den tid kommer men jeg har bare sagt æsj,nei det er off limit,men han er også en puppemann,og det er jo deilig når han koser med de så om jeg kommer til å skifte mening gjenstår å se.

Skrevet

Hehe....måtte le av den historien om han som fikk melkespruten i fjeset:-D Tidig!

Jeg har desverre ikke en samboer som er så interessert i å kose med brystene mine selv om det er noe jeg liker godt. Etter jeg ble gravid har han stoppet HELT opp med det. Men jeg kan snakke for meg selv når jeg sier at jeg hadde ikke likt at han sugde melk ut av brystene. Det virker for meg litt for "korny". Men er man veldig opphisset, er man som i en ruset tilstand og tenker nok gjennom det først etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...