Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 ganske stolt egentlig:) var nesten avhengig av pepsi max,men nå går det nesten kun i vann og litt juice:) Godterier spiste jeg lite av men det eneste jeg har spist de siste5 ukene er frukt:) Skal fortsette,dette her er gøy:) *skryte litt*
Anne-B. Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ffffffffffffffffffffffffffnys! Hihi Så flink!
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 det har jeg også! bortsett litt på lørdager!
frøkenfryd:) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 heldiggris:) det er langt unna for meg ennå.
Go`mamma`n... Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Åsn klarer du det? Jeg er helt avhengig av cola zero.......Sjokolade er heller ikke å forrakte........Skulle gjerne vært like fling som deg:-D Trur jeg trenger en healer, jeg........
flashdancepants Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ja, det er kjempegøy; dess mindre godis man spiser dess mindre får man lyst på! Begynte for en måned siden i håp om å gå forrtere ned baby-kiloene så nå spiser jeg bare godteri på lørdager (brus drikker jeg sjelden). Noen ganger glemmer jeg det da også. Merker at jeg nesten ikke har lyst på noe annet enn mørk sjokolade og is innimellom. Om man bare kommer seg over det verste suget avtar søthungeren fort, veldig inspirerende synes jeg! Vi er flinke!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Var egentlig ganske lett,bestemte meg bare at nok var nok og at jeg skulle kutte ut å putte all dritten i meg. Ikke er jeg på slankeren heller,men elsker sunn mat og vann og etter en stund smaker det så mye bedre en brus o.l:) har faktisk isklad pepsimax i kjøleskapet,men der ligger den godt:) Nå er det vann med sitron i som gjelder:)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Så flink du er! Jeg sitter å spiser snop nå jeg, hihi ;D
2blå og ?? i magen Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Så flink du er Jeg og vil klare det...
Kakeåndsen Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Du er flink:-) Jeg spiser bare godis på lørdager (eh, begynte for litt over en uke siden). Brus (cola light) drikker jeg innimellom. Siden jeg prøver å bli kvitt de siste kiloene fra siste svangerskapet + litt til har jeg begynt å spise ofte og sunnere. Det har iallefall gitt meg mye mer energi!! Stod ikke akkurat å nynnet og ryddet på kjøkkenet klokka halv ti om kvelden for en måned siden. Forresten noe som er kjempe godt er bringebær med vaniljekesam på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå