nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Lurer på hvor lenge man får brukt leanderviggen ca? var du fornøyd med den? hadde du stativ eller hang den opp? Brystpumpen: er denne gamle modellen bra nok eller bør jeg kjøpe den nye dyrere modellen?
It's all about me Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser super fornøyd med Medela Mini Electric. Den har dura og gått i mange timer og fikset maaaaaange liter melk )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Vi brukte Leandervuggen i nesten 6 mnd. Vi var storfornøyd - og det var ikke noe problem å gå over til "stillestående" grindseng. På grunn av plassmangel - hang den fra taket på vårt soverom, rett ved siden av senga mi. Genialt å kunne regulere høyden som vi vil selv. Det er nydelig når den henger på stativet også, men det tar stooor plass.
Den lille prinsesse Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vi brukte leandervuggen i ca 8 mnd, sluttet pga snuppa ikke fikk "ro" når hun sov og våknet ofte av at hun "tippet" til siden når den vugget. Ikke noe problem å gå over til sprinkelseng. Skal bruke den til nestebaby fra nyfødt av og så lenge det går, kjøper bare ny madrass. Kjempefornøyd med vuggen, verdt hver krone !! Vi hang den aldri opp, men brukte stativ. Så helt nydelig ut, men ja den tar mye plass!
Kakeåndsen Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg er også fornøyd med pumpa, og jeg har brukt den myyyyyyyyyye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå