Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har tenkt å begynne å gi lillesnuppa vann. Bør jeg bruke flaske eller skje? Hun har bare fått morsmelk og er ikke vant til å bruke flaske. Kan jo være greit å venne henne på dette og...?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Vi gav med skje de første gangene. Han var jo vant til det for han fikk jo tren med skje også. Så gikk vi rett over på tutekopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå