Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Uff, nå trenge jeg litt synspunkter fra andre her! Jeg og sambo har alltid hatt et fantastisk sexliv, og tok opp sexen raskt etter fødselen. Han har alltid kost masse med puppene mine , noe jeg syns er heeelt nydelig! Men altså. Inatt hadde vi sex, og han koset masse med puppene mine. Da jeg satt oppå han bøyde han seg framover og sugde tak! Leeenge. så byttet han over til neste pupp. hørte at han svelget, så det er jo tydelig at han drakk melken. Idag da han var på jobb, snakket vi sammen på telefonen mens jeg ammet sønnen vår. så sa han med litt latter i stemmen at jeg måtte spare litt melk til han... Hva synes dere egentlig om dette??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hvis småtten ikke våkner opp på natta for å få mat, så må vel det være en fin måte for deg å få tømt dem på, så du slipper spreng. Ser ikke noe problem i dette.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hmm, jeg tror jeg hadde reagert dersom sambo hadde gjort dette...
Milletrille Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 uæh, tror ikke jeg hadde satt så veldig stor pris på det, litt weard for meg i hvert fall... Men hvis det er greit for han og du ikke har noe imot det, så vær så god
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Nei, det hadde ikke gjort meg noenting! Hvis han tenner på det, og det er ok for deg så hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Nei, DET hadde blitt for rart for meg. Men om dere liker det, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå