ragna Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 sitter og kikker på "bursdagsbordet" til jenta vårs, det bugner over av leker og klær. kan ikke huske at jeg selv hadde ett så gedigent gavebord. men nå skal det sies at hun ikke er bortskjemt materialistisk (ikke så veldig iallefall resten av året. men iallefall; 5-års kalaset er vel overstått, bursdagsjenta gikk sliten men lykkelig til sengs og proklamerte at dette hadde vært den beste dagen i hennes liv skravleriskravlera
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Grattis med at det er 5 år siden du poppet;-) Flott at dagen har vært vellykket!!
ragna Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 takkitakk ja kan du fatte det? for nøyaktig 5 år siden satt jeg vettskremt med et nyfødt barn i armene mine. hvor ble årene av??
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ja, du kan så si. Eldste min er jo snart 4,5 år, jeg kan ikke fatte det. Etter bhg i dag så hadde hun besøk av noen venninner og de satt i timesvis på rommet hennes og lekte. Herlig at hun er blitt så stor, men trist også Hun var jo nettopp vesle bebisen min som smilte tannløst til alle vi trillet forbi! :/ *sukk*
ragna Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 hehehe det er fantastisk å se at de vokser seg "store og sterke", men på samme tiden ufattelig vemodig. skulle hatt kamera med oss 24/7 for å samle på alle minnene man får bare gjennom en dag. så kunne vi ha sittet på gamlehjemmet og spolt tilbake hvert øyeblikk, og sett at livet, det var slettes ikke verst allikevel smilte tannløst til alle....som sagt; vemodig
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hehe, det er når sånne tanker melder seg jeg blir babysyk, så jeg hopper av denne tråden før jeg gjør noe i natt som ikke er så gjennomtenkt, hihi;o) Ha en fortsatt fin 5-årsdag! ;-)
ragna Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 haha...rart, har gått med rare baby-tanker de siste dagene, jeg som var så bestemt på dette med 2 barn. hmm, må være noe i luften. jeg skal bestemt ikke ha sex i kveld nei lykke til med gjennomtenkte, og ikke fullt så gjennomtenkte valg ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå