Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 I den stille kveeeeld.... nøff nøff =)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 oink oink...haha:) grisen bader heter det vel heller!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 sinnsykt dårlig humor dere har.. dere VIL så INDERLIG provosere fram noe rundt denne nøffemor men ingen bryr seg... hvorfor lage utallige innlegg om den dama der? hva er greia??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 folk liker tydligvis å syke ned anndre mennesker.. Synes rett å slett det er tåpent, å ufattelig barnsligt. Å hvem er noen til å dømme et annet menneske når man ikke kjenner det? Ingen her inne vet velle egentlig hva som er sant lr ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Dette er mobbing, synes jeg, og ikke greit i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 HI her... skjønner egentlig ikke helt hva dere andre snakker om jeg... bare hørte den sangen på radioen og den er såååå stygg... så måtte bare skrive om den på kranglesiden, se om noen andre hater den like mye. hva mener dere med alt det andre greiene???
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Oi oi.. ble HI engstelig nå.. Ikke prøv å ro deg unna, det legges daglig ut innlegg her med nøffemor-hint ala nøff nøff og oink oink.. Skjønner tegninga.. Men forklar meg, en eller annen, hvorfor er denne nøffemor et mobbeoffer her inne??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Hun det blir snakket om her har en egen evne til å skrive litt særegne innlegg på skravle. Innholdet er ofte litt vel navlebeskuende, og hun er opptatt å kroppens fysiologiske funksjoner. Hun er rett og slett litt annerledes. Mer skal det ikke til før noen av harrykjerringene dermed henger henne ut, og dette har fortsatt ganske lenge nå. Først gjorde de det bare her inne på krangle, men etterhvert som flere kom til så ble de tøffere, så nå gjør de det åpenlyst med nick på skravle også. Jeg er heller ikke noen stor fan av endel av innleggene hun skriver, men jeg ville aldri, aldri ha falt så dypt at jeg ville ha mobbet noen på denne måten. Fy fader som de burde skamme seg de som gjør det! Ofte er det folk som har blitt plaget selv som mobber andre når de får sjansen til det. Trist, trist, trist.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Anonym over meg her: skjønner nå hvor innlegget mitt kan tolkes og beklager det sterkt.var ikke meningen at dette skulle bli til en slik tråd, er bare drittlei den sangen jeg... håper vi kan la denne tråden ligge nå, liker ikke tanken på at det var jeg som startet den... mvh HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Jeg har egentlig ikke hengt med på denne nøffemor. Men satt meg til å bla litt og lese litt av innleggene hennes. Jeg skjønner jo godt at folk tviler for å si det sånn! Kan det hende det er ei/en som er mentalt handicappet? Sånn helt seriøst? Enten downs eller autist? Jeg prøver ikke gjøre narr eller noe jeg altså,jeg bare lurer.. For noe muffins er det.. Dette med badekar og bløtkaka.. Ingen som spør om sånt?? Eller?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Fikk veldig lyst på bacon i kveld, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå