afrodite79 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen som har vært der og ammet? Er det reaksjoner på det der eller er det bare å amme i vei?
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Ingen problem i d hele tatt.. amma over alt æ... merka ikke nå reaksjona eller--
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Er jo bare turister der stort sett, lokalbefolkningen bor for det meste oppe i gamlebyen. Bare å amme i vei: )
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hei! :-) Vi har vært der 2 ganger med baby og har ammet over alt ! Både på restauranter, stranden og hotellet, og merket ingenting til negativitet på grunn av det! Så det går nok bra for deg også! :-) Lykke til! :-) Kjempefint der! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå