Gå til innhold

Jeg er visst gravid jeg!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag, 5dager etter ikm:) Trodde ikke det var mulig at spiren skulle sitte 1.pp.. Har ikke vært en særlig aktiv pp heller...

Så da kommer det en liten baby igjen i april engang da ja:) Blir 1,5år mellom de:)

Jippiii!:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spira!

 

Skulle ønske det var meg hehe

Skrevet

Så kjekt! Gratulerer!!!

Skrevet

Åååå gratulerer så mye =)

 

Kos deg med den lille i magen =)

Skrevet

gratulerer så mye!!!

 

1,5 år mellom er en fint aldersforskjell!!!! har nemlig det jeg også =)

Skrevet

Oi! Gratulerer så mye, det gikk fort!!! Grattis igjen!

Skrevet

Å så koselig da :o)

Gratulerer så masse med spiren :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...