Brillemamma Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Testet positivt idag, 5dager etter ikm:) Trodde ikke det var mulig at spiren skulle sitte 1.pp.. Har ikke vært en særlig aktiv pp heller... Så da kommer det en liten baby igjen i april engang da ja:) Blir 1,5år mellom de:) Jippiii!))
LindaKristin1980 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer med spira! Skulle ønske det var meg hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Åååå gratulerer så mye =) Kos deg med den lille i magen =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 gratulerer så mye!!! 1,5 år mellom er en fint aldersforskjell!!!! har nemlig det jeg også =)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Oi! Gratulerer så mye, det gikk fort!!! Grattis igjen!
snuppelure 74 Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Å så koselig da ) Gratulerer så masse med spiren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå