balle og solo Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 tenkte å bestille denne berømte saken da.. men hva heter den? og hvilken farge trenger jeg? er ganske brun / gyllen i huda.. men norsk.. og hva koster d? med toll og frakt og alt til sammen?? takk for all hjelp!! :-)
guinot Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det finnes mange forskjellige farger, med gul eller rosatoner, du burde gå innom en hudpleiesalong og prøve først. Bruker man feil farge vil huden bli gusten og ikke noe bra resultat. Ikke bare bestill uten å vite at du har rett farge. I norge hos hudpleier koster den 398,- vet ike hva det koster hvis du bestiller? Kosten koster rundt 250-300 litt forskjellig etter str. men det er ekte mårhår og god kvalitet på kosten. Og pudderet varer leeeeenge, og kosten også hvis du tar pent vare på den. Skal vaskes med sjampo og gjerne balsam, da blir den myk og deilig. Pass alltid på å holde kosten ned når du skyller, ikke la vann renne inn i der hårene er limt fast/sitter, om du forstår hva jeg mener. Lykke til...
balle og solo Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 tusen takk for godt svar!! da skal jeg ta turen innom en hudpleier først!! ha en fin kveld da!! :-)
lille mus meg Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Må man ha en spesiell kost eller kan man kjøpe en vanlig kost, selger de koster på strawberrynet? Har de start kitet jeg har lest om der?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jrg fikk beskjed om å kjøpe en kost av ekte hår,ellers ville ikke foundationenen virke og legge seg som den skulle...
*Kleopatra Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Den med å måtte ha riktig kost tror jeg man kan ta med en klype salt. Jeg har brukt en billig en fra H&M i et par måneder, funka utmerket. Har nå kjøpt en fra i.d., kan ikke si jeg merker noen forskjell.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 du trenger spesiel kost. Jeg anbefaler at du kjøper i.d start kit... se på linken her: http://www.bareminerals.com/ så klikk på TV offer (venstre av skjermen) og så på Find your shade
lille mus meg Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Kan man bestille det der tv-tilbudet på bareminerals? Hvis ikke finnes det en link hvor man få bestilt det via nettet i Norge?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Jeg bestiller gjennom ebay..og betaller mellom 370-420 kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå