Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 og skrubbings (men jeg tar`n sjøl altså) ellers blir det vel ingen film...........fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis..............;-)) Så ha en riktig god kveld alle dere spretne og artige jenter her inne:-)
Gummelillan Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ha, ha, ha! Kos deg på badet. Jeg skal stryke jeg da i min gressenketilværelse. Skrubben min er jo på konsert ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Hihihihihi.........rampejenter.......nå blir sikkert phantis streng mot oss:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Og vedr skrubb, kanskje det er det de mener på Greys når de sier: Can I scrub in...................................;-)
Gummelillan Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 He, he, he.... Jepp, må være noe der ;-)
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 He, he i kveld har jeg ledd høyt av dere så mange ganger at gubben lurer på hva jeg driver med. "Scrub in" - den likte jeg:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Fniiiseballetten, får ikke mer moro enn vi lager sjøl vet du;-)) Og nå er dusjen og skrubben ferdig, men nå har jo svettingen satt inn for fullt...........tror denne kroppen her har godt av litt trim for tiden, har jo blitt mye stillesitting etter at jobben startet opp igjen......og kiloene smyger seg på igjen, helt uten at jeg merker det...........tralalasjokoladebareMÅhadettralalala.................:-) Jaja, sånn går nu dagan...........ittj sainnt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå