Gå til innhold

Nå er det tid for dusj.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

og skrubbings (men jeg tar`n sjøl altså) ellers blir det vel ingen film...........fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis..............;-))

 

 

 

 

 

Så ha en riktig god kveld alle dere spretne og artige jenter her inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha, ha!

 

Kos deg på badet. Jeg skal stryke jeg da i min gressenketilværelse. Skrubben min er jo på konsert ;-)

Skrevet

Hihihihihi.........rampejenter.......nå blir sikkert phantis streng mot oss:-)

Skrevet

Og vedr skrubb, kanskje det er det de mener på Greys når de sier: Can I scrub in...................................;-)

Skrevet

He, he, he.... Jepp, må være noe der ;-)

Skrevet

He, he i kveld har jeg ledd høyt av dere så mange ganger at gubben lurer på hva jeg driver med.

 

"Scrub in" - den likte jeg:-)

Skrevet

Fniiiseballetten, får ikke mer moro enn vi lager sjøl vet du;-))

 

Og nå er dusjen og skrubben ferdig, men nå har jo svettingen satt inn for fullt...........tror denne kroppen her har godt av litt trim for tiden, har jo blitt mye stillesitting etter at jobben startet opp igjen......og kiloene smyger seg på igjen, helt uten at jeg merker det...........tralalasjokoladebareMÅhadettralalala.................:-)

 

Jaja, sånn går nu dagan...........ittj sainnt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...