Gå til innhold

Fødselstipend, hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får man egentlig? Jeg har ikke fått penger enda, men fikk først gjeldsbrev og der var jeg innvilget 82900, men søknaden om fødselstipend var ikke behandlet enda. Og nå ser jeg på lånekassens sider at de tydeligvis har behandlet søknaden om fødselstipend og da er jeg bare innvilget 72225. :/

 

Jeg trodde man skulle få det samme som man ville fått dersom man var student, bare at alt ble omgjort til stipend???

 

Når jeg bruker kalkulatoren på lånekassens sider får jeg at jeg har rett på 96500 i støtte. Jeg skjønner INGENTING!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi fødselsstipendet varer i 42 veker? Prøv å ring lånekassen, eller enno betre: dra på kontoret!

Skrevet

Har din mann høy inntekt da? Har hørt at det kan være med på å redusere støtten. Det står hvor mye det blir redusert med på lånekassen sine sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...