mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Reflex, Polarn O. Pyret eller Name It..! Synes det er bortkasta å bruke masse penger på Reima, Troll e.l. den første vinteren, man er jo heldig om dressen holder hele sesongen uansett, for den må ikke være for stor, da blir ungen kald... Vi går for Name it eller Reflex med uttagbart for i år, men sverger til Troll-dress til storebror, den er overlegen med tanke på slitestyrke, og er en dress som kan brukes hele året. Reflex blir noe av det samme, men halve prisen :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Takk for tips:):) Har du noen nettadresser man kan få kjøpt disse?
mammmamia ** Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Tror ikke de selges på nett nei, så vidt jeg vet er det bare Troll som selges på nett, f.eks. på www.moia.no...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Vi har hatt Reimatec som vinterdresser de 2 årene snuppa har levd. Veldig fornøyd med dem! God passform til de minste, varm, "gjør jobben" og er enkel å ta av/på. Tror ikke de selges på nett, annet enn brukt. Når du skal ha såpass liten str (de er veldig store i str, så da vi kjøpte vår første til snuppa kjøpte vi 74 da hun var ca 10mnd (februar) og den varte til uti høsten kjøpte 86 vintern etter og den var stooor) så kan du få så godt som ubrukte på finn.no til halve prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå