Gå til innhold

Vinterdress til 1 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex, Polarn O. Pyret eller Name It..! Synes det er bortkasta å bruke masse penger på Reima, Troll e.l. den første vinteren, man er jo heldig om dressen holder hele sesongen uansett, for den må ikke være for stor, da blir ungen kald... Vi går for Name it eller Reflex med uttagbart for i år, men sverger til Troll-dress til storebror, den er overlegen med tanke på slitestyrke, og er en dress som kan brukes hele året. Reflex blir noe av det samme, men halve prisen :-)

Skrevet

Takk for tips:):):) Har du noen nettadresser man kan få kjøpt disse?

Skrevet

Tror ikke de selges på nett nei, så vidt jeg vet er det bare Troll som selges på nett, f.eks. på www.moia.no...

Skrevet

Vi har hatt Reimatec som vinterdresser de 2 årene snuppa har levd. Veldig fornøyd med dem! God passform til de minste, varm, "gjør jobben" og er enkel å ta av/på. Tror ikke de selges på nett, annet enn brukt. Når du skal ha såpass liten str (de er veldig store i str, så da vi kjøpte vår første til snuppa kjøpte vi 74 da hun var ca 10mnd (februar) og den varte til uti høsten kjøpte 86 vintern etter og den var stooor) så kan du få så godt som ubrukte på finn.no til halve prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...