Gå til innhold

Flere som har hatt rier/kynnere med 5-6 minutter mellomrom, som så har dabbet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld hadde jeg kynnere/rier i ca. en time med 5-10 minutters melomrom som så roet seg. Etter å ha sovet en time, våknet jeg av enda sterkere rier/kynnere med 5-6 minutters mellomrom, men som begynte å dabbe av/komme med lenger mellomrom etter et par timer: Er det flere som har opplevd noe liknende? Har de i såfall tatt lang til før fødselen faktisk kom i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det har jeg opplevd.

Så jeg fikk beskjed at jeg ville nok merke om de ble kraftigere og mer effektive.

Men de var jo ikke helt uten effekt da, for på siste kontoll hadde jeg 3 cm. Fødte dagen etterpå, og da reiste jeg til sykehuset ca en time etter de hadde startet. ( og da var de også ujevne)

Kom inn med 6 cm, og rakk kun en snau time på sykehuset før barnet var ute.

Skrevet

For noen dager siden hadde jeg kynnere som kom med ca. 15 min mellomrom. Noen vonde andre ikke. Det holdt på sånn i 22 timer (!) før det stoppet.. Var ikke så kraftige, så fikk beskjed om at det sikkert var modning da jeg ringte føden.

Skrevet

jeg hadde rier i 9 timer, på slutten med 2 min mellom. men de dabbet av og stoppet helt opp. var 20 juli. og sitter her enda med magen. legen sa det var helt normalt for førstegangsfødende. og det kunne godt skje flere ganger før jeg fødte.

Skrevet

Jeg hadde det.....Hadde time hos jordmor den dagen og hun trodde også at nå kom snuppa,men det ga seg etter 10 timer og jeg måtte vente 14 dager til før hun kom,men da kom hun for å....Fra første rie til hu var ute tok det 1 time og 50 min,så den dagen med rier gjorde nok sitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...