LINDA*** Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Vinner aldri noe jeg.... :/ Og JA, jeg spiller både Lotto og skraper meg til u-flaks...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Har hatt noen Flax som har gitt meg nye Flaxlodd (20kr eller hva det nå er), men aldri skikkelig sum. Vunnet 1 kake (den vondeste på bordet, selv om jeg fikk velge selv - tydeligvis ikke gull alt som glimrer, hehe), og 1 bamse. Fordelt på nesten 30 år med regelmessig loddkjøp. Gubben er yngre enn meg og vinner alltid, og snuppa på 2 har allerede vunnet 1 gang på lodd kjøpt av unger på døra.
Nickey Mouse Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Vunnet noen tusen på extra, vunnet på dib-konkurranser 3 ganger, og noe sminke-greier på div konkurranser. Pleier å få litt konkurranse-kick og deltar på alt jeg finner på nett en sjelden gang... Også føler jeg at jeg vant konkurransen om nye jobben jeg har fått nå... He he, men det var nok ikke akkurat det du tenkte på da
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Har vunnet 7777,- på Radio 1 + diverse turer med Englandsbåten;) Har også vunnet rundt 100 000,- ved å spille poker (dette er tilsammen på meg og kjæresten), men det går jo ikke på flaks, men dyktighet!
*Kleopatra Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 -1000kr på Påskenøtter på Nrk da jeg var lita -En Barbiedukke på et kjøpesenter (da var jeg også lita) -En sølvlysestake da jeg deltok på et løp (jogge byen rundt) -Sommerkonkurransen her på Dib:-) Har ikke fått premien ennå, men venter i spenning. Ikke så veldig vinnerlykke med andre ord.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 har vel vunnet 20 kr på flax lodd et par ganger ellers vant jeg faktisk2 premier på et sånnt "husmorbasar/lotteri" i fjor høst: ett stk klistremerke-ark, og en "blomst" ( et lite marukkels verdt sikkert tieren)- så sånn sett har jeg aldri vunnet meg over i pluss... brukt mere peng på loddene de gangene jeg har vunnet (tilsammen altså 4 premier i hele mitt liv) enn hva premiene var verdt- skal jeg ta med i utrekningen alle de pengene som er brukt i forsøket på å vinne noe.... nei, det blir et trist regnestykke, men det gjelder vel egentlig de fleste... er det ikke noen her som har vunnet en real sum i lotto eller noe da? (hadde vert så oppmuntrende lesning, tenne håpet mitt om milliongevinst??? )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Skulle ta en båt (husker ikke om det var til danmark eller om det var strømstad-sandefjord) og fikk da 1 kr av sambo for å spille på maskin.. Og vant 800 kr.. Den dag idag (er en del år siden) sier han at det egentlig var hans penger! Hehehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 har vunnet en voksipose gjennom barnas egen bokverden en gang. men ellers har jeg aldri vunnet noe..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Ja, om jeg ikke hadd gitt bort flaxloddet til søstra mi i bursdagsgave!!!! :@ Sint den dag i dag! Hun fikk ett flaxlodd og en babyborn dukke til 7-årsdagen hennes for 3 år siden... Tror dere ikke jenta vant 80 000 da?!?!!??!?! Så teknisk sett, har jeg vunnet.. OM JEG IKKE HADDE VÆRT SÅ DUM!! :@
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 En forferdelig stygg porselensbil-blomsterpotte med en noe vissen blomst oppi, og 16 egg på bygdebingo:) Har vel vunnet noen 20-kroner på flax også, men ellers er det dårlig gitt.
æsj altså! Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Har vunnet småsummer på flax og lotto, men ellers ingenting Men har man ikke hell i spill, har man det i kjærlighet. Bedre det:)
Go`mamma`n... Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Noen småsummer......Vant 45,- på viking lotto forrige uke, håper det går bedre i kveld:-) Yeah, right..........Men jeg har hell ikjærlighet, da:-D
Julie Angelica:) Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Meste jeg har vunnet er nesten 500 kr i vikinglotto. Bestemoren min vant 1,8 mill i lotto i 1991:) Så det er jo mulig å vinne:) Men jeg har ikke vinnelykke:/
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Vant sydentur til 8000 gjennom hjemmet for 12 år siden.. kjeda meg når jeg kom hjem fra skolen og ringte inn på gullbingo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå