Gå til innhold

hvor har dere forloverses-/gifteringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har egentlig vært fast bestemt på å beholde gifteringen på fingeren (så ille kan det jo ikke være...)! hadde alle ringene på fingrene hele veien sist gang, men da hadde jeg ikke vann i kroppen i det hele tatt, så jeg trodde kanskje det ble likedan denne gangen også..

men i går måtte jeg "krype til korset" og bruke såpe for å få den av, så nå tør jeg ikke sette den på fingeren igjen, så de siste ukene får den henge rundt halsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min henger også rundt halsen, buhuuu, hehe

Skrevet

Enn så lenge er ringen på fingeren, men reknar med at den må av før ungen er ute...

Sist hadde eg ringen i kjede rundt halsen siste mnd + første halvår etter fødselen...

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på enda, men merker nå at jeg ikke får av meg ringene. Håper det går i morgen tidlig,er vel mest hoven om kvelden:)

Skrevet

Min henger på badet den......

Skrevet

Min henger nesten allerede i to månder rund halsen på grunden vann i kroppen...gleder meg til å få han på fingeren igjen men det ta nok sikkert litt tit etter fødseln :(

Skrevet

min sitter fremdeles på fingeren;) går fremdeles lett av og på!!!

Skrevet

Henger rundt halsen... ble for stramt å ha de på.

Skrevet

Min går fremdeles av og på uten de større problemer. Men for komfortens skyld henger den rundt halsen. Det er bare litt for travelt å ha ringen på, når det først strammer.

Skrevet

Snufs....har ingen ring ennå, jeg..... ;o) Men verdens beste samboer, da....men intet frieri her i gården ennå. Like greit - føler meg ikke akkurat romantisk om dagen (37 uker og snev av hvalross-look-a-like)

Skrevet

Min ligger i gullsmed butikken og venter på at sambo skal kjøpe den til meg og fri!!!! Det er på tide synes jeg:-)

Skrevet

Min ligger på badet - redd for å miste den dersom jeg henger den i et kjede rundt halsen...

Skrevet

Min henge rundt halsen,og det har den gjort i flere mnd nå hehe :o)

Skrevet

Gifteringen er enten på lillefingeren(for den er like stor som ringfingeren en gang var) eller så ligger den på nattbordet. :)

Tenkte å henge den rundt halsen også. Blir vel det til slutt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...