løveprinsen <3 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei. Testing og tålmodighet hører ikke sammen. Måtte teste i går (tirsdag), negativ selvfølgelig. Men det kan jo ha vært for tidlig da. Håpe, håpe.. Hvordan er formen din da? Når testet du?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei hei=) Svarte deg privat og jeg.. Har byttet nick også etter fundering og spørring så har jeg vert prøver i halvannet år så.... snart klar for pp19 tror jeg=( Kjennes slik ut vertfall... Er ikke i form, trøttå sliten, kvalm mange ganger om dagen, spiser hele tiden (derav kvelmen kanskje)? hehe.. Ømme pupper, verk i mage og rygg...*sukk* snart søndag?
løveprinsen <3 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Er i litt dårlig form jwg og. Vondt i hodet, trøtt.. spiser masse, selv om jeg egentlig ikke er sulten. Det legger seg sikkert på beina:-( Har egentlig ikke tenkt å teste før jeg ser om TR kommer eller ikke, men greier ikke vente. Blir sikkert så jeg tar en i morgen.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hehe...forma kan jo passe inntil noe som er på gang da.. Er nok inne her i morgen å ser etter deg=) Godnatt og lykke til i morgen=) Krysser for oss begge.... klem!!=)
løveprinsen <3 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Lykke til du og så kan vi "snakkes" i morgenkveld. Nattinatt!
løveprinsen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Dytter for å se om du er her. Har sendt deg en pm og:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Hei nemo=) Har svart på pm din....=)
løveprinsen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Men skyggestrek er det håp:-) Har en rar følelse jeg. Er i generelt dårlig form. Slapp og uopplagt, kan være for at jeg har hatt mange tidligvakter på rad da. Har vondt i magen. Ikke mensvondt, men nesten mageknip. Bruker ikke være sånn før IKm. Lurer på hva det kan være. Ganske sikker på at Tr kommer da, iogmed at testene er negative:-( Håper du har bedre hell denne mnd.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Hmmmm. Tørr liksom ikke helt tolke de skyggestrekene som pos test.. Fikk en nå som er heelt klar å tydelig blank strek på. Ingen antydning til farge da men den er så tydelig som den aldri før har vert. Hadde bare der vert litt farge på=) Det kan jo høres ut som det er noe på gang hos deg da, du har vel hatt tidligvakter på rad før? Er det sammeledes? Det er jo fortsatt timer igjen til tanta di skal være der, håper den har tatt med min å reist langt pokker i vold!!!
løveprinsen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2007 Synes det høres lovende ut for deg jeg. Som sakt så er det noen dager til din IKM. Da får du sikkert en farget strek. Har som regel tidligvakter etter hverandre ja, men nå har det jo vært ferie så det er ekstra slitsomt. Du må ta en ny test i morgentidlig (noe du helt sikkert gjør:-)) Skal lage middag til sambo jeg nå. Blir du hengende her litt utover kvelden eller?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Hei, nå har vi sett film og jeg er så trett jeg knapt klarer og holde øynene oppe=) hehe... Tja, tegnene er der men mangler den berømte streken med farge på!!!! Hehe... Sant med jobben da, har hatt ferie jeg og og har nå startet 100% stilling... tungt men godt=) Må nok bare krype til køys igjen nå tror jeg... Men... jeg er nok inne å legger igjen et svar i morgen rundt 0700... hihihi!! Håper bare det er en glad melding=) God natt til deg og håper tanta di er borte=) Natta!!=) klem
løveprinsen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Lykke til med testingen da. Gleder meg til å lese en gladmelding fra deg. At du er sååå trøtt er jo et supert tegn. Lykke til.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Ja håper bare det blir gladmelding=) Takk snuppa=)!!! Til deg og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå