Gå til innhold

Flere som har hatt rier/kynnere med 5-6 minutter mellomrom, som så har dabbet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld hadde jeg kynnere/rier i ca. en time med 5-10 minutters melomrom som så roet seg. Etter å ha sovet en time, våknet jeg av enda sterkere rier/kynnere med 5-6 minutters mellomrom, men som begynte å dabbe av/komme med lenger mellomrom etter et par timer: Er det flere som har opplevd noe liknende? Har de i såfall tatt lang til før fødselen faktisk kom i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med det akkurat nå jeg faktisk, begynte i går kveld. Begynner å lure på hva som skjer!!!

Skrevet

hadde det for ikke så lenge siden men hos meg er det for tidlig med fødseln er idag uke 31+1. Tørte jo ikke å ringe til føden en gang..kynnere kom i fire timer vert 8-10 min men til natta var alt rolig som før. Skull jeg få det en gang til skal jeg ringe legen siden han mente der kunne har vært primaturrier.

Skrevet

jepp da..... de siste gangene vi har hatt oss så har jeg blitt liggende i maaaange timer etterpå med dritvonde kynnere. 5-6 min. mellom og varer i 1min. har ikke så mye sex nå lenger for å si det sånn. vil ikke sette igang noe med vilje siden jeg bare er 35+4 lissom;)

Skrevet

Takk for svar.

Lady-bug: Skjønner godt at du tar det litt med ro på sex fronten da, ja, Får håpe de vonde kynnerne gjør at du får en lettere fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...