Gå til innhold

masse har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 25 og har gått opp 4 kilo. Den siste uka har jeg gått ned nesten 1 kilo. Spiser som før, trener ingenting, drikker sukkerfri brus. spiser potetgull pga salt.. har så lavt blodtrykk at jeg går rundt meg selv noen ganger + at jeg har skdommen Hypotherose. Lavt stoffskiftet så jeg syns det er så merkelig at jeg ikke har gått opp noe mere.

La bare på meg bare jeg gikk forbi en kiosk før.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei uke 18 og har lagt paa meg 5 kg. spiser som vanligt, og blir kanskje litt for mye is, men herregud, er gravid jo:)

Skrevet

Er 20+6 og har lagt på meg 10kg.

Skrevet

Sukk, jeg er 18 uker på vei og har lagt på meg 5,5 kg.

Skrevet

Gikk ned 3 kg første tiden, og har lagt på meg igjen ca 1/2 kg - er nå 15+1. Så jeg er vel egentlig minus 2,5 kg enda- takk og pris siden jeg har mer enn nok å ta av hehe..

Skrevet

Er 24+2 og har lagt på meg ca 6 kilo.

Skrevet

Uke 26 og opp ca 8 kg...

Skrevet

uke 28 og 13 kilo, men blir nok enda 7-8 kilo til. Gikk ned alt forrige gang og satser på at det skjer denne gangen også.

Skrevet

uke 23 og jeg har gått opp 2.5 kilo...

Skrevet

16 uker, opp 3-4 kg. Trener og spiser sunt, men går opp likevel og det skal jeg jo selv om jeg håper at jeg holder meg til under 10 kg...

Skrevet

Har ikke lagt på meg noenting, men har fått strekkmerker på pupper og lår??? Hehe, pussig.. Er i uke 20 :)

Skrevet

er i 30 uke har lagt på meg ca 11kg

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 9,5 kg. Begynte å legge på meg ganske tidlig

Skrevet

Jeg vinner..23 og opp 15 kg..har ikke spist noe usunt heller ;(

Skrevet

12+5, ned 5 kg.

Skrevet

er i 19+5 og lagt på meg 8 kg.

Skrevet

Gikk ned 7 kilo første måneden. Og har ikke gått opp noe av det ennu! MEn det kommer vel ganske snart:)

Er 19 uker i mårra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...