Gå til innhold

beskriv din nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan mennesker bor dere ved siden av???

Vi bor i et barnevennelig felt, hvor vi er ganske sosiale av oss.

Vi har en alene mor på hver side av oss. Den ene har akkuratt flyttet hit 3 barn, kjenner henne ikke så godt. Den andre er ei dame i 30 åra, med to barn. Har masse humor og er ram i språket og væremåte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I gaten vår bor det ca 40 barn under 14 år. Så her er det liv og røre. De nærmeste naboene er to søstre over 80 år. Veldig hyggelige.

Skrevet

Vi har ganske mange nabofamilier, 11 stk. Er ganske gode venner med 2 av dem, alenemødre med ett barn hver, resten hilser vi på og slår av en liten prat når vi treffes. :) Bor i studentby, så er 4-5 nasjonaliteter bare i blokka her, ganske mange koselige folk ja :)

Skrevet

Ett par i - vi tipper slutten av 20 årene . De har en datter på 4 . Drar på jobb kl 07 og kommer hjem v 18 -19 tiden. Men med 2 range rovere , enebolig på godt over 200 kvm så må de jo jobbe litt ;O) - Veldig hyggelige begge to !

Skrevet

Bor i en barnevennlig privat vei. Her er ca 10 hus.

Naboene vegg-i-vegg er et barnløst ektepar på ca 50. Hyggelige folk!

Over veien bor en alenemor med to unger på 7 år og 11 år. Hun driver en slags fri oppdragelse tydeligvis, og det er skrik og skrål fra morgen til kveld :-/

Skrevet

Ord kan ikke beskrive naboen min, jævelen må oppleves. Takk gud for at vi flytter om en drøy måned! Og stakkars dem som kjøper her, MOAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Salig blanding :o) Eiendommen vår grenser til 4 hus + at vi har et på andre sida av gata vår også.

Begynnende generasjonsskifte i gata vår (sidevei som former seg som en hestesko, altså innkjørsel fra begge ender, ca 20 hus), så det er endel unger etterhvert, selv om snuppa vår på 2 er den yngste (forresten ei som er gravid også nå). Hatt St.Hans fester i flere år nå, men ikke i år. Forholdsvis sosiale selv om det tydeligvis ikke er alle som får lov å være med i "klikken" av de som omgås mest (feks ikke nabodama vår som har en sønn som har VÆRT narkotikamisbruker, go som dermed førte til at kompisene hans etterlot sprøytespisser noen ganger, men dette er nå nærmere 4 år siden og han bor ikke hjemme lenger. Blir tydeligvis ikke tilgitt for å være mammaen hans).

Skrevet

I samme huset bur det eit eldre ektepar. Dei er kjempesnille, og kjem ofte innom med kaker, moreller, heimelaga vin og blomster. Desverre så mater dei bikkja mi ein del ut kjøkkenvinduet. Det bur og eit middelaldrane ektepar med to voksne unger i dette huset, barn og barnebarn til det andre ekteparet. Dei hjelper mykje til med å finne fram til baderomsrenovatører etc (me bur i utlandet og snakker språket i landet dårlig). Dei kjørte meg og til legetimane og slikt mens eg var gravid. Kun sønnen snakker engelsk.

Over gata ligger det ein bilverkstad som plutselig vart ein pub. Der kjem arbeidarane i lunsjpausen og etter arbeidstid og drikk litt øl. Puben stenger ein plass mellom seks på ettermiddagen og to om natta. Alt etter kven som er der og når dei går.

I dei to nabohusa bur det minst tre generasjoner i kvart hus.

Skrevet

To hus nedenfor (mor i ett og datter i annet) KJEMPE herlige naboer som åpnet huset sitt for vilt fremmede folk når vi bygde!

Vedsidenav er det en gammel mann som vi sjeldent ser!

Andresiden ungt par med ei datter på 2 år, kjempeherlige mennesker!

Generelt på feltet er det god blanding av unge og eldre folk!

Skrevet

De på den ene siden er et par med et barn. Friskuser som begge er utdannet fra NTNU og tilbringer mye tid til luking, planting og klipping av gress i den store hagen når de ikke trener.

På den andre siden er sommerboligen til et par i 60-70-åra. De har båt og campingbil. Kona strikket sett til tulla da hun ble født! :)

Hyggelig gjeng!

Skrevet

Min nabo er en kjekk, ung mann på min alder. Det hender han stikker innom for å ta en røyk og ha sex med meg. Vi er gode venner.

Dama som bor på andre siden, derimot, er ei sur, gammel kjerring som forpester hele nabolaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...