Topp 10. Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Er det farlig for baby'n min at jeg tar solarium 10 min i ny og ned??? Er helt hvit i ansiktet for tiden og kvisene popper ut som aldri før! Føler meg ikke vel for tiden... Hadde vært godt å sett ut som noe annet en et vandrende lik med vannkkopper... ikke flott me andre ord!! Hadde vært deilig å fått farve i ansiktet, selvtilliten på topp og smilet på plass:) Det er lite som skal til!! Men det er ikke verd det hvis babyen min tar skade av d....
Mazza** Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Er ikke no problem , bare man ikke overdriver det......ta max 15 min så er det ikke no problem altså Hvertfall hva jeg fikk beskjed om av jm
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Nei, det er ikke farlig så lenge du ikke tar så lenge at fostervannet blir oppvarmet. Skal en del til for at det blir det, så bare ta deg 10 min i ny og ned du ) Jeg har gjort det både i dette og i forrige svangerskap.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 dersom du føler det blir for "direkte stråling" så kan du bare legge et lite håndkle over magen .. då får du ikke direkte stråling på magen men allikevel svidd bort noen av jævlene i ansiktet... :-P
tictac_83 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Ugh, jeg tok 20min. i går :/ ..er bare 5+5 da.. Litt vel mye kanskje? Får gjerne kutte ned til q0/15 min et par ganger i uka.. Føler meg allerede blubben og "miss".. Den brunfargen gjør noe med humøret altså
Topp 10. Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk for svar alle sammen:) Da blir det 10 min me solarium i morgen:) Deilig, gleder meg allerede!!! Ska bli godt å få normal farve i ansiktet og svidd unna litt av de jævlene som dukker opp!!!! Takk takk!! Lykke til med alt alle sammen:)
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 man skal helst unngå solarium de tolv første ukene fikk jeg beskjed om. er da fosteret er mest utsatt for å få skader.. da nervesystem og sånne ting dannes.. så jeg ventet til jeg var over tolv uker ihvertfall.. men leger sier jo så forskjellig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå