Gå til innhold

Er det vanlig at mannen ikke vil ha flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som nå sier det holder med det ene barnet vi har fått nå. Hun er litt over 3 mnd gammel. Han vet jeg vil ha ett til, og jeg regner jo med at han kanskje endrer mening med tiden... Er det flere som har hatt det sånn, og har mannen endret mening senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanligere at mannen sier stopp enn kvinnen. Her i huset går vi til og fra på om vi vil ha flere, men så har vi en av hver og da...;-)

Håper du og mannen kommer frem til e løsning dere begge kan leve med. At en av dere endrer mening (noe han sikkert gjør når krapylet blir større og den hektiske spebarnstiden virker som en fjern drøm), feks.

Skrevet

Jeg forstår at han er litt skremt... Jeg hadde ikke det letteste svangerskapet og ble veldig syk de tre første ukene.. Men etter at jeg fikk den lille tulla mi ble jeg heelt sikker på at jeg vil ha flere barn! :) Synes det er litt rart at ikke han vil også... Men menn får kankjse bedre kontakt med og gleder seg mer over barna når de blir litt eldre?

Skrevet

Mannen min forandret mening da ungene ble litt større. Selv om han koser seg med babyen har han fått mer og mer ut av farsrollen etter som de har blitt eldre. Han er et menneske som elsker å være ute å finne på ting, og fra barna ble gamle nok til å sitte i meis har han hatt de mer og mer med seg, skogsturer, idrett, ungene elsker å være med pappa ut på eventyr, og pappaen synes tiden og årene går altfor fort.. Først ville han ha bare en, så ville han ha bare to, nå har vi tre :-)

Det er nok fullt mulig mannen din også forandrer mening.

Skrevet

he he om dere har tre nå, er det jo håp! :)

Skrevet

Min sa også stopp da vår var 3 mnd ;o) Men vi skal da ha flere he he

Skrevet

Min sa også stopp.. men jeg ville også bare ha en før.. men nå vil jeg ha en til. men da er jeg enig i at det holder.

men tror han begynner å komme på kli nå:) men jeg måtte love ta det ble en gutt da, så vi har en av hver:) hihihi

Skrevet

sånn er det her også hufsemor...

og vi har jo så klart ikke samme mening samtidlig... hehe...

har jeg lyst har ikke han og omvent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...