rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei. Kan dere hjelpe meg litt angående fødselspermisjonpenger. Er nå 4+5 og har termin ca 12 april. Har lest at jeg da må ha jobbet 6 av de siste 10 mnd før permisjonen starter for å få fødselspenger. Men når starter da permisjonen.?? Hvor lenge må jeg da jobbe fremover for å få permpenger??? Ut desember eller??? he he kanskje jeg som er litt treg men......spør læll.... :-)
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 du bør nå jobbe så lenge du kan frem til termin da;O) blei usikker på nå om det holder at du jobber de seks første mnd av denne perioden..eller om det må være så nært på som mulig...godt spørsmål egentli!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 permisjonen starter når du er 37+2, altså når du har 3 uker igjen til termin. du kan velge å gå ut i permisjon inntil 12 uker før termin, men MÅ gå ut 3 uker før. du vil derfor gå ut i permisjon i slutten av mars, eller tidligere hvis du velger det. Så lenge du har hatt fast arbeid i minst 6 av de siste 10 månedene før permisjonen starter, er du sikret permisjonspenger.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Permisjonen starter vel 3 uker før termin.
petite fleur Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Spiller ingen rolle NÅR de 6 mnd jobbes, jeg har jobbet 6 mndr nå og har 3,5 mnd til termin. Ble arbeidsledig nettopp og tviler på at noen vil ansette ei bekkenløsning-kjerring som meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå