Gjest thricane Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 har stort sett bestilt fra lookfantastic siden jeg bruker redken og dermalogica, men nå har jeg, som så mange andre, hivd meg på id bare minerals bølgen:) det er virkelig helt supert for sånne som meg, med problemhud. hva er deres erfaringer i forhold til pris, toll og tid på leveranse?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Synes Lookf. er raskest ihvertfall - toll blir det samme. Prisen på id kan du vel bare regne ut?
frøkenfryd:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 du slipper å betale fakt på strawberry + at du får rabatt på hvert kjøp.
Gjest thricane Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 thanks blomst 81. husker du sånn ca hva rabatten ligger på, eller hva prisen pudderet ender på når man handler der?
frøkenfryd:) Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 har handlet der over 10 ganger nå så det er vel en 7,5% til 10% rabatt. du må bare endre valutaen til norske så er det lettere å se prisen. så blir det toll i tillegg da hvis over 200kr.
*Kleopatra Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 En 2 grams krukke foundation (skal vare i rundt 3 mnd ved daglig bruk) koster ca 70,- på Strawberrynet. En på 9 gram koster rundt 145 kroner. Men tror de bare har den minste størrelsen inne der nå. Får i tillegg rabatt etter hvor mange ganger du har handlet der, jeg får 10% nå (det er max) siden jeg har handlet over 20 ganger.
frøkenfryd:) Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 hva heter det pudderet da er noe som står night på ,den var dyr ca 350 kr
*Kleopatra Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 i.d. BareMinerals SPF15 Sunscreen Foundation
Gjest thricane Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 takker for svar dere. hehe, først nå gikk det opp for meg at prisen stod i kr på strawberrynet. hahahaha, snakk om å være blond. flau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå