Gå til innhold

Gaviscon??

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det mot halsbrann??

Funka d umiddelbart eller var d lang "ventetid"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker bra på meg:o) Syntes de er best selv om det smaker PYTON og Skummer som bare det og er litt forferdelig og svelge.. Hehe tar de i tygge tab men anbefaler og dele de opp dersom du og tar det i tab form og husk ikke drikk så mye rett etterpå da tynner du bare ut det skummet som skal hjelpe;o) Ps: Det funker fort syntes jeg.....

Skrevet

Jeg tar flytende , den funker!!!

Skrevet

Ok, dette er mitt spesialfelt. Har tyggt meg gjennom 2 pakker med Gaviscon, to store bokser med Titralac og har nettopp investert i en pakke Link, selv om jeg er to dager på overtid.

Vil faktisk ikke anbefale Gaviscon, rett og slett fordi det skummer så innmari i munnen, og det er skikkelig kjipt når man må spise flere på rad midt på natten og alt klistrer seg fast i ganen og tennene.

Titralac syns jeg funker og smaker bra, men de kan visst øke syreproduksjonen på sikt. Tror ikke det er noe stort problem for gravidebruk.

Men kjøpte Link nå, og det smaker ok og funker også bra, så jeg holder en knapp på den!

Uansett - alle virker umiddelbart!

Skrevet

denne hjalp ikke på meg,men nouvazolid hjelper meg:) å smaker godt!!!:)

Skrevet

Jeg syns gaviscon tabletter er best jeg. Funker bedre enn link og novaluzid, og jeg syns ikke skumminga gjør noe. Det er vel bare å prøve seg fram til man finner noe man liker :)

Skrevet

Tyggetablettene hjalp meg ei stund, men har nå gått over til den flytende varianten. Det hjelper ganske bra, men jeg må passe på å ikke utfordre med sen mat, søtt og brus før leggetid.

Skrevet

Knaske Link1100 mg å d funke alletiders. :) Beste e jo at man slipper å dra på apotek for å kjøpe den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...