Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 En med stor forbokstav og en med liten? Bare stusset litt etter det innlegget med gardiner, siden jeg trodde "vanlige" sjaman skrev det med liten s....? Profilene er jo helt like, men er det bare mine øyne som ser feil?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 det står da med liten s...?
♥2 små gull♥ Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8310654 Stor her...
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hvis det er samme profil, så har hun bare endret litt på nicket sitt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 ah, selvsagt, så ikke før nå at "originalinnlegget" (om gardinene) var gammelt )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 haha skal tro det vaar oppstyr den dagen jeg gjorde det... jeg skulle jo være artig og tulle med nicket mitt...het i 2 timer kakemonsteret eller noe...og så da jeg skulle bytte tilbake hadde noen andre tatt nicket mitt... måtte ta med liten s...hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2007 Ja, man kan jammen ikke bare komme her og komme her og ha for like nick, altså *ler* Men "just for the record" så var ikke innlegget mitt ment sånn, altså, bare lurte litt på om det var mulig å lage to SÅ like profiler ) Uten å være den samme, altså )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 hehe tok den ja...men du skal tro vi lo godt den dagen...vi startet ei slankegruppe i januar skjønner du og det ble bare kakeprat...så på 2 timer var jeg 3 nick og ingen var da helt med så de fattet ikke noe...haha da var det artig men da jeg skulle skifte tilbake lo jeg ikke så mye hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå