to søte små Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Når jeg holder på å skrive en melding og vil sette inn en smiley er det kun fire forskjellige å velge mellom. Men inne på maler, er det mange flere... Så, går det an å flytte de over slik at alle blir liggende på den "hurtiglista" som man blar i når man skriver??? Skjønte noen dette og evt vet hvordan jeg gjør det??
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 sony ericsson du har eller? det som går an å gjøre,er å lære seg hva for tegn du må skrive for at de skal komme opp...f.eks den røde sinnasmileyen er slik:@ (muligens med nese mellom :-@) den med brillene er slik B-)..kanskje de da komemr inn på hurtiglista..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Du har ikke "sett inn smily" under valg da?
to søte små Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk for tipsa, Så at jeg bare kan gå på sett inn symbol....der lå alle. Så takk skal dere ha! Får sette meg ordentlig inn i telefonen, skjønner jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå