Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 I går hadde jeg bursdag (jeg fylte 32) og da hadde vi bløtkake hjemme hos meg. Jeg tenker på at jeg skiller meg ut fra de fleste fordi jeg har alltid likt kake, veldig mange tenåringer liker ikke kaker. Det hører jeg stadig at ungdom ikke vil spise kake, særlig bløtkake er æsj for de fleste ungdommer jeg har møtt. Jeg var ikke sånn som tenåring. Jeg likte godt kake, jeg, og dreit i hva mine jevnaldrende mente om kake. Er jeg veldig spesiell som likte kaker som tenåring?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Nei , nopen liker kake, andre liker ikke. tror du bryr deg litt for mye om hva andre syns om deg jeg.
junea Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 nei jeg liker kaker veldig godt! men vet ikke om det er så bra da!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 haha, så abolutt ikke. ingen som liker det samme her i verden. jeg likte ikke bløtkake når jeg var liten, men har fått sansen for det nå i det senere årene.
Turid Laila Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 JA! kjempespesiell! Tenk! en tenåring som spiser kaker!! Makan!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 ja du er enestående...tenk å like kaker allerede som tenåring..wow!!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 rart innleg (igjen) er du virkelig 32 år??? kan liksom ikke se for meg at du er det.. ja ja... bare en tanke.. samma for meg om du eter kake... svigermor liker ikke kake.. så vet du det! ...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 La dem spise kake! ...og bade i blod...
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Vel,at du likte kaker som tenåring gjør deg ikke spesiell..men du utdyper det her som 32 åring..gjør deg spesiell ja.
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 veeellldiig enig med babyfabrikken;)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 GUUUUUUUU, vet du hva???? jeg liker kake=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 av typen blod kaker eller? (dør av latter jeg altså)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 blodkaker, sandkaker, pepperkaker, bløtkaker, jah, bare det er kaker=) KAKEMONSTRE fra barnetv på nrk1 is back=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 må meddele at favoritten min er kjeks og ikke kaker altså,.. usj! derimot så finnes det kanskje bløtkjeks? det hadde smakt nå utpå kvellinga
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 kjeks med bløtkake-krem på=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #22 Skrevet 8. august 2007 hahaha, tror alle sitter å spiser kake nå forutenom meg og deg nå Pogi=) ble liksom kun jeg og du som gadd fortsette fantsiene her inne=) hohohoho...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #23 Skrevet 8. august 2007 ja, vi bare snakker i kaker vi.. har masse kakehistorier på lager? og kanskje en kjeks historie også?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #24 Skrevet 8. august 2007 hmm,, di derre stooore ala "maryland cookis" kake-kjeksen som er dyppet i sjokolade og MED store sjokolade biter er mega gode=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #25 Skrevet 8. august 2007 ja. og de ringene med sjokolade og karamell er jo helt fantastiske. himmelsk!det er min favoritt. Det er sjokolade+ karamell med et hint av kjeks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå