Gå til innhold

Jeg har alltid likt kaker


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg bursdag (jeg fylte 32) og da hadde vi bløtkake hjemme hos meg. Jeg tenker på at jeg skiller meg ut fra de fleste fordi jeg har alltid likt kake, veldig mange tenåringer liker ikke kaker. Det hører jeg stadig at ungdom ikke vil spise kake, særlig bløtkake er æsj for de fleste ungdommer jeg har møtt. Jeg var ikke sånn som tenåring. Jeg likte godt kake, jeg, og dreit i hva mine jevnaldrende mente om kake. Er jeg veldig spesiell som likte kaker som tenåring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei , nopen liker kake, andre liker ikke.

tror du bryr deg litt for mye om hva andre syns om deg jeg.

Skrevet

nei jeg liker kaker veldig godt! men vet ikke om det er så bra da!!

Skrevet

haha, så abolutt ikke. ingen som liker det samme her i verden.

jeg likte ikke bløtkake når jeg var liten, men har fått sansen for det nå i det senere årene.

Skrevet

JA! kjempespesiell! Tenk! en tenåring som spiser kaker!! Makan!

Skrevet

ja du er enestående...tenk å like kaker allerede som tenåring..wow!!!

Skrevet

rart innleg (igjen) er du virkelig 32 år??? kan liksom ikke se for meg at du er det.. ja ja... bare en tanke.. samma for meg om du eter kake... svigermor liker ikke kake.. så vet du det! ...

Skrevet

La dem spise kake!

...og bade i blod...

 

;)

Skrevet

neiåneiånei...hahahahahaha...

Skrevet

hehe..litt av et innlegg!

Skrevet

Vel,at du likte kaker som tenåring gjør deg ikke spesiell..men du utdyper det her som 32 åring..gjør deg spesiell ja.

Skrevet

veeellldiig enig med babyfabrikken;)

Skrevet

GUUUUUUUU, vet du hva???? jeg liker kake=)

Skrevet

blodkaker, sandkaker, pepperkaker, bløtkaker, jah, bare det er kaker=)

KAKEMONSTRE fra barnetv på nrk1 is back=)

Skrevet

må meddele at favoritten min er kjeks og ikke kaker altså,.. usj! derimot så finnes det kanskje bløtkjeks? det hadde smakt nå utpå kvellinga ;)

Skrevet

kjeks med bløtkake-krem på=)

Skrevet

hahaha, tror alle sitter å spiser kake nå forutenom meg og deg nå Pogi=)

ble liksom kun jeg og du som gadd fortsette fantsiene her inne=)

hohohoho...

 

Skrevet

ja, vi bare snakker i kaker vi.. har masse kakehistorier på lager? og kanskje en kjeks historie også?

Skrevet

hmm,, di derre stooore ala "maryland cookis" kake-kjeksen som er dyppet i sjokolade og MED store sjokolade biter er mega gode=)

Skrevet

ja. og de ringene med sjokolade og karamell er jo helt fantastiske. himmelsk!det er min favoritt.

 

Det er sjokolade+ karamell med et hint av kjeks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...