Brillemamma Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har ikke helt gått opp for meg enda.. Tok en test ikveld, siden tr er 5dager for sinket, og den var positiv jo!! Vi har kun hatt sex EN gang forrige mnd, pga sambo har vært mye borte, og har vært borte på besøk mye..så da ble det minimalt med prøving.. Var i vår 1.pp...Og etter en runde i høyet satt den! Helt utrolig!! Sender mange lykkeønskinger til dere andre prøvere!!)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye. Kos deg med spiren og lykke til videre :-)
Klar for en liten en =) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 gratulerer så mye... Beste lykker for svangerskapet...
snart-en-liten-spire? Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 gratulerer så masse....hehe...ja,en gang er ofte nok det....på en av to ganger denne mnd satt jaggu spira med meg og....de er når en minst venter at enn skal bli gravid,enn blir det... =)))
Dotten Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Oj. Snakk om å "finne nåla i høystakken"... eller treffe spiker'n på hodet... osv. Kjempeflaks eller veldig dyktig Gratulerer så masse og lykke til
gladJenta25 Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 åååå sååååå heldig dere er gratulerer så masse!!! så d kan være så enkelt åssa..., skulle ikke tro d... husker dere hvilke dager i syklusen dere hadde sex?? gjorde dere noe spesielt annet???
90210 Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 GRATULERER så mye! :-D Så koselig da at det klaffet på 1st forsøk! :-D *beste lykke til i svangerskapet!!!* :-D
Brillemamma Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 Ja, det kan visst være så enkelt..trodde ikke det skulle være så enkelt jeg heller.. Hadde kun sex 14.dag etter 1.menstrusjonsdag... Kun den gangen vi hadde sex forrige mnd ja... Så er helt utrolig at den satt akkuratt da!!) Gjorde ikke noe spes annet nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå