Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 i dag kom lille vakre snuppejenta mi på 2,5 med i ettermiddag. Hun overrakte meg med glitrende øyne en sammenkrøllet papirlapp som viste seg å være en kassalapp, værsågod så hun så fint og spent:-) Heldige meg med så fine barn....
dritgrei hei hei! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det var en rørende historie... åhh nå ble jeg helt fjern... så fin hun er!!! Klart det var den fineste gaven!
Maud Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Så heldig du er som har barn som gleder seg så tydelig over å gi mamma'n sin noe fint til bursdagen :-)
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Ja, de er så fine disse barna....det sies jo at det enkle ofte er det beste, og det er nok slik de tenker og handler.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Å næmen så skjønn da - og en gave du aldri kommer til å glemme!
Karomamma Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Det er tanken som teller (sukk!), så skjønn hun er! Kan være greit for oss voksne å huske i blant
Tiggywinkle Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Ja, ikke sant. Det tenkte jeg også da jeg så det forventingsfulle blikket. Og gleden da jeg klemte henne og sa takk for en fin gave...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå