Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Eg ser at du e trøtt, men eg kan ikkje gå alle skritta for deg. Du må gå de sjøl. Men eg vil gå de med deg. Eg vil gå de med deg. Eg ser du har det vondt, men eg kan ikkje grina alle tårene for deg. Du må grina de sjøl, men eg vil grina med deg. Eg vil grina med deg Eg ser du vil gi opp, men eg kan ikkje leva livet for deg. Du må leva det sjøl. Men eg vil leva med deg. Eg vil leva med deg. Eg ser at du e redd, men eg kan ikkje gå i døden for deg. Du må smaka han sjøl, men eg gjer død til liv for deg, eg gjer død til liv for deg. eg gjer død til liv for deg. Eg har gjort død til liv for deg. Eg har gjort død til liv for deg.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 får tårer i øya hver gang jeg hører sangen.... begravelses-sang for meg...
Anne-B. Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Her og. Sist i begravelsen til samboer sin bestefar.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 usj, den sangen spilte vi i begravelsen til pappa
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Jepp den er kjempe trist, men samtidig er den opplöftende (minner litt om diktet footprints for de av dere som kjenner den) PS Skrev i subjektet at det var for de av oss som trenger å deppe idag ! - Så det er en tårepeser !! )
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Det einaste hu ønske deg (det) va ein solskinnsdag - skyfri himmel ein problemfri time i gode venners lag - nykter men svimmel svimmel av glede - så glad for litt fred det eækje for møkje å ønska seg det men hu vet det ska noke te det er for tidå ikkje sånn livet e Det vaækje sånn det sko vær det vaækje sånn det sko bli hu drømte som litå om ei møkje bedre tid hu drømte om det goda hu aldri fekk alt sko bli bra bare hu kom seg vekk det blei aldri slik ein blir såra av for mange svik Det einaste hu ønske deg (det) va ein solskinnsdag - skyfri himmel ein problemfri time i gode venners lag - nykter men svimmel svimmel av glede - så glad for litt fred det eækje for møkje å ønska seg det men hu vet det ska noke te det er for tidå ikkje sånn livet e Dagen gjør vondt og lyset er ingen venn det e tryggast i mørket med skoddene igjen det eækje altid alt e lika kjekt å se det kan vær greit å sleppa lys på det ein drive med det vaækje sånn det sko vær men mørket har et grådig begjær Det e tungt å ta tebake ein barndom som e tatt - for kvert mislykka forsøk blir ein bare mer forlatt Det einaste hu ønske deg (det) va ein solskinnsdag - skyfri himmel ein problemfri time i gode venners lag - nykter men svimmel svimmel av glede - så glad for litt fred det eækje for møkje å ønska seg det men hu vet det ska noke te det er for tidå ikkje sånn livet e
Gjest Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Det einaste ho ønska seg det var en solskinns dag skyfri himmel en problemfri time i gode venners lag nykter men svimmel svimmel av glede så glad for litt fred det er ikkje så mye å ønske seg det men ho vet det ska noe te det er for tida ikkje sånn livet er hehe er det ikke noe sånt da? kan ikke mer da men..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Synes ikke den er oppløftende i et hele tatt jeg da...
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Nydelige sanger begge to. Nå når jeg gikk på skolen, skrev jeg faktisk en novelle hvor jeg flettet inn refrenget i Skyfri Himmel. Den ble veldig bra egentlig, og veldig spesiell.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Ehhh... nei.. Jeg er ikke spes relgiös jeg altså, men har hatt relgion på skolen og jeg vet at sangen er skrevet som et "tetamonial" og ikke om en död! Les litt mellom linjene så ser du den dype og totale meningen i eg ser ... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå