Hera83 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Sluttet på p-pillen for 4 uker siden, hadde "pillemensen" rett etterpå. Vi hadde sex rundt den tiden man har eggløsning HVIS man har en stabil syklus og HVIS eggløsningen har kommet igang igjen. I går natt var jeg oppe på do tre ganger fra jeg la meg til jeg sovnet. Har jo hørt mange her si at de blir veldig tissetrengte når de er gravide. Da tenkte jo jeg, rare menneske, at jeg kanskje er gravid. Har jo ikke IKM før til helga, men likevel startet dagen med en graviditetstest. Hehe Lurer på hvordan jeg blir hvis det tar litt tid å bli gravid..
JulieF*Victoria* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg skjønner deg kjempe godt jeg, er akkurat som å lese om meg selv:) Jeg sluttet også på pillen for èn måned siden. Hadde IKM i går, men ikke noe tengn til mensen enda. Det er ikke akkurat sannsynelig at jeg er gravid(så heldig kan jeg ikke være!), men det er nok heller det at syklusen min er på bærtur etter så mange år på p-piller. Lykke til!
Hera83 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Ja, jeg vet jo egentlig at jeg ikke er gravid, men likevel klarer jeg å "lure" meg selv. Har brukt p-piller i 5 år, så syklusen er nok ikke helt i rute... Håper det klaffer for oss snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå