tinemor81 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen som vet om grøter med melkepulver i som en kan blande med vann?????????
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Alle grøtene jeg har sett fra 6.mnd skal blandes med vann...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Vi bruker Sinlac. Den kan brukes fra 4 mnd. Er uten gluten og melkeprotein el. noe sånt, så veldig trygg. I tillegg har vi havregrøt, men det er fra 6 mnd. Begge fra Nestle.
tinemor81 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Hmm...er det jeg som rører da? hehe..kan jeg gi de fra 5 mnd eller er ikke det lurt? kanskje en mer skånsom overgang med mm i grøten til å begynne med...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Nestle har også grøt fra 4 mnd som skal blandes med vann. Hvete med havre tror jeg det er. Har bare brukt grøt som skulle blandes med vann siden hun begynte med grøt.
LINDA*** Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ikke at jeg har peil (har ikke kommet på grøt-stadiet enda;) men jeg tenkte på f eks potetmos m/MELK i for voksne. Da er det jo kun vann som skal tilsettes fordi det nettopp er melk i:)
tinemor81 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Er den også i dagligvarebutikker?
LINDA*** Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Uupps. Misforsto spørsmålet. Trodde du mente at: " er det vann man skal tilsette når det er melkepulver i grøt"... (og sammenliknet med potetmos for voksne) Beklager!
tinemor81 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 Da skal jeg se etter de..takk for tips alle sammen!!!!! Synes desverre det er så slitsomt å pumpe meg.....
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Syntes også at det var et slit å pumpe meg, derfor jeg brukte grøt med vann. Dessuten fikk hun jo melk før, inni mellom og etter måltidet. Nestle grøten med hvete og havre inneholder gluten, og siden det kunne bli hardt for magen så tilsatte vi 1 teskje malt hver gang.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Hmm.. nå vet jeg ikke om det var gluten jeg mente, men var værtfall noe som gjorde magen hard.. Hoff så fort en glemmer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå