★☆2prinser★★ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Tok det lang tid før dere fikk tilbake mensen? Jeg skulle normalt sett hatt mensen for en uke siden. I steden for har jeg hatt mensmurringer i to uker..... Blir litt forvirra av dette. Noen som vet hva jeg snakker om? (",)
.:endelig:. Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Min kom tilbake med en gang, akkurat på dagen da den skulle..
Bebis120408+150511 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 min kom med en gang og jeg ble gravid rett etterpå.. dette endte i en SA den gangen da,men...
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Første mens kom som den skulle, men det neste halve året så kunne det gå alt fra 2 til 6 uker mellom. Først etter 6 mnd ble syklusen stabil på 28-dager.
*_A_* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hei! Sluttet på Yasmin for noen måneder siden, etter å ha brukt dem i 6 år. Første mens kom til forventet tid og var normal. Neste kom til forventet tid - men ikke "ordentlig" mens(blod), normal varighet... Forrige kom også til rett tid, men kun to dager med rosa utflod... Så det blir spennende å se hva som skjer om ca to uker... Tror ikke det er unormalt det du opplever, vi er vel bare nødt til å ta tiden til hjelp.... :/
Høstspire 2011 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei! Sluttet en stund på pilla for ett godt år siden. Da fikk jeg regelmessig mens med en gang=)
Hannahs-mor06 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 har ennå ikke fått den tilbake jeg..! sluttet på den for 2 år siden - ble gravid etter 6-7 mnd (uten mens!!) og nå sitter jeg m hannah 7,5 mnd på fanget;) ennå ikke fått tilbake mensen etter fødsel...!! gjør ikke noe altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå