Gå til innhold

Dere som har brukt Yasmin p-piller, -og slutta på de......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før dere fikk tilbake mensen?

Jeg skulle normalt sett hatt mensen for en uke siden. I steden for har jeg hatt mensmurringer i to uker..... Blir litt forvirra av dette.

Noen som vet hva jeg snakker om? (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kom tilbake med en gang, akkurat på dagen da den skulle..

Skrevet

min kom med en gang og jeg ble gravid rett etterpå.. dette endte i en SA den gangen da,men...

Skrevet

Første mens kom som den skulle, men det neste halve året så kunne det gå alt fra 2 til 6 uker mellom. Først etter 6 mnd ble syklusen stabil på 28-dager.

Skrevet

Hei!

Sluttet på Yasmin for noen måneder siden, etter å ha brukt dem i 6 år.

Første mens kom til forventet tid og var normal. Neste kom til forventet tid - men ikke "ordentlig" mens(blod), normal varighet... Forrige kom også til rett tid, men kun to dager med rosa utflod... Så det blir spennende å se hva som skjer om ca to uker...

Tror ikke det er unormalt det du opplever, vi er vel bare nødt til å ta tiden til hjelp.... :/

Skrevet

Hei!

Sluttet en stund på pilla for ett godt år siden. Da fikk jeg regelmessig mens med en gang=)

Skrevet

har ennå ikke fått den tilbake jeg..! sluttet på den for 2 år siden - ble gravid etter 6-7 mnd (uten mens!!) og nå sitter jeg m hannah 7,5 mnd på fanget;) ennå ikke fått tilbake mensen etter fødsel...!! gjør ikke noe altså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...