Gå til innhold

JESS FOLKENS!!!! Da har jeg FØDA!!!!!!!! *LYKKE*


goldenticket *BLITT MAMMA*

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo gikk å la oss på søndags kvelden i elleve tiden, tenkte å ha litt sex for å se om det hjalp litt, men hadde ikkeen kynner en gang etterpå...(tok bare en "kjapp" en)

 

Så når klokka var ved midnatt skulle jeg snu meg for og skru av nattbord lyset...(ikke bare lett når man er lik en hvalross) og det HOGG til i magen...jeg spratt ut av senga, kom meg på do, spøy som en gris og bæsja...og det gjorde såååå vondt!!!

 

Kom med 2 MINUTTERS mellomrom!!! Ringte føden kl 00.10 (sambo ringte, jeg hadde ikke sjangs til å snakke) de ba oss telle og avvente...

 

Riene holdt seg på 2 minutter og etter 30in ringte sambo igjen, da sto jeg i dusjen...

 

Fikk beskjed om å komme...

 

Vi var på A-Hus kl 01.25, jeg ble sjekket og hadde 7CM ÅPNING!!!!

Herregud, jeg var mildt sagt sjokka!!

 

Så gikk det slag islag, klokka 03.19 mandag 06.08.07 var prinsessa ute på

3 pressrier,jeg revnet bare litt! HERREGUD for en følelse!

 

Gled dere damer, vi er nå kommet hjem og amming er kommet greit i gang, men puppa mine er en smule sprengt, så sambo er ute nå å kjøper brystpumpe!

 

Lille Thea(som ble spådd av alle leger osv til å bli over 4kg) veide kun 3660g og var 51c lang Hodeomkrets 35cm.

 

Er det fler som har føda siden jeg var innom på søndag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med lille prinsessa:) du er kjempe heldig. Jeg har termin i morra, men intet nytt under solen. Er dritt lei da ALLE har sagt at jeg kom til å få noen dager før termin, siden jeg fødte på termindato sist gang. Håper virkeliig det skjer noe snart så jeg også får treffe prinsessa mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med jenta di.

 

Så alt det du trengte for å få fødselen igang, var en runde i loppekassa sammen med far i huset. Kanskje det er det jeg også må gjøre for å få fortgang på disse greiene. Hadde termin den 6 august jeg, så jeg kan si med hånden på hjertet at jeg er temmelig klar til å føde jeg også.

 

Får håpe det går like fort for meg som med deg da.

 

Kos dere videre med lillenurket deres--- :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerere med en vell overstått fødsel. Du er heldig som har kommet så langt. Jeg går enda her og venter. Har 16 dager igjen. Får prøve med en runde i høyet i helgen og håpe at det kan sette i gang noe:-)

Lykke til med småen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...