Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 ikke tanterød på besøk,ho blir vekke vertfall 9 mnd,og kansje lengre!!!1 weeeee...så da hopper jag over på 1 trimester,og ønsker dere alle lykke til,etter 14 mnd med prøving satt spira mi eeeendelig!!!! er sååå glad... Så no skal Noah bli storebror=)))))
Hera83 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer!! Jeg kommer forhåpentligvis etter i september
gleder.meg Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer!! Morsom måte å fortelle det på
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye. Kos deg med spiren! Det virker som sommeren har satt igang en aldri så liten babyboom her inne :-)
Bomsedeisi Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye, synes det er spesielt artig når noen som har prøvd så lenge blir gravid. Lykke til i svangerskapet
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Tuuusen takk...=))) går berre rundt og smila eg no,sjøl om eg er små kvalm og forfærdlig oppblåst i magen...hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå