cocotin Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har akkurat kjøpt en induksjonstopp for første gang. Og den bråker fælt, både brumming og en høyfrekvent lyd. Har prøvd flere forskjellige kjeler dyre og billige uten at det hjelper? Er det noen med erfaringer her? Skal det være sånn?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det er flaut å innrømme det, men jeg vet ikke hva en induksjonstopp er jeg. Hva er det, fortell meg det?!
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Da tror jeg kanskje det er de som har satt den inn som har gjort noe feil. Kanskje du skal ta kontakt med hvem du nå kjøpte den hos?
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Er når en kjøper stekovnen og kokeplatene separat liksom, og det blir "bygget inn" i innredninga:)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 er du sikker på at kjelene du har brukt er kjeler med induksjons bunn? Jeg har også induksjeonstopp og det er slik at det "bråker" litt når jeg bruker noen av kjelene, men kun med en gang jeg setter de på.. gir seg etter noen minutter..
cocotin Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 ja, alle kjelene har induksjonsbunn. Hva mener du med bråk? Antar at man alltids vil høre en "brummelyd" som tegn på at toppen jobber, men hos oss kommer det i tillegg en høyfrekvent klang som skjærer i ørene...
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 som knitring.. men ikke så det skjærer i ørene.. tror jeg ville fått noen til å se på den ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå