Gå til innhold

Hvor har du lagt på deg/fått mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet mange syns det er mye mas om vekt, men jeg har nå likevel et spørsmål relatert til dette. Jeg er gravid i uke 16+1 og hadde forventet at det virkelig begynte å vises i disse tider, noe det gjør. Skulle bare ønske at magen viste mer, at det var mer tydelig at livmor tar seg av den voksende magen. I stedet har jeg fått en "bilring" rundt hele mage/ryggregionen. Har alltid vært slank og forsøker spise sunt, men har vært mer inaktiv nå enn ellers - grunnet trøtthet/lite energi. Andre som har opplevd dette/har noen "trøstende" ord?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del har fått pærefasong da.. hehe... lagt på meg på hele magen, og på hoftene.. så godt det vises at jeg er gravid, følte meg bare lubben i starten... Er 17 +1 nå tror jeg..

Ligger bilder av magen på mine filer, om du vil se.

Magen poppet bare plutselig ut, så du skal se din kommer poppende etter hvert også. :)

Skrevet

Like tynn som før.. veier 55 kg og har en liten kulemage...

Skrevet

Jeg er 18 uker på vei og har bare begynt å gått opp i kilo NÅ. Har gått ned ellers... Veide 62 når jeg ble gravid, og så ned i 58, og nå veier jeg 61 =) Er ikke store kulemagen som har kommet her, så gleder meg til den vokser litt mer...

Skrevet

Jeg er 15 uker på veg, og har begynt å få spørsmål om det nærmer seg fødsel :-( Skikkelig stor kul, like slank ellers. Gleder meg til ultralyd, haper det ikke er mer enn en passasjer!

Skrevet

21+4 og bare lagt på meg på magen,like slank ellers

Skrevet

23+1 og gått opp 5 kg. Er 3 gangsfødende så her strutter magen ut, er ikke noe tvil om at jeg har fått magen nei:)..

Skrevet

Jeg er 15+6 idag, og var hos jordmor for første gang. Fikk beskjed om at livmoren er på god vei oppover, men den kan egentlig bare syns om jeg ligger på ryggen. Ellers så har jeg skikkelig struttende og oppblåst mage om kveldene. Er enig at det snart er på tide å se skikkelig gravid ut, og ikke bare 'feit' rundt magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...