_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg fødte en døfødt gutt om Fredagen, og har hatt en del etterrier og litt magevondt.. Men nå i kveld blei smertene så intense og "harde" litt sånn stikking på en måte og jeg blør enda mer enn jeg har gjort... Kommer i sånne tak på en måte, de sa på føden at jeg ville ha etterrier i noen få dager, men er snart en uke siden nå( Er dette normalt eller burde jeg konakte lege?
så var vi 4 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 huff da, fikk de sjekket at hele morkaken kom ut?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten jeg, det skader ihvertfall ikke. Så får du beroliget deg selv også. Håper det går fort over:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Ja de sa at hele kom ut for det sa jeg at de skulle dobbelt sjekke siden jeg har hatt erfaring med at når lillemor blei født for 4 år siden så hadde ikke hele morkaka kommet ut.... De sa og den gang at hele hadde kommet ut noe den ikke gjorde...
så var vi 4 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 ring legevakta, og hvis du får feber eller veldig vondt drar du dit med en gang. Håper dette går over for nå har du og dine fått mer enn nok.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Oppdatering fra hønemor... Hun ringte legevakta, og fikk beskjed om å ringe føden.. Hun ringte de, og ble kalt inn... Er på vei oppover nå. Vet ikke om det blir innleggelse, eller hva... Oppdaterer når jeg hører noe...
imsdal med julesmak Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Ånei huff så leit da. Håper det går bra med henne. Føden var vell ikke akkuart plassen hun trengte å havne heller nå da.
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Uff ;( Håper det står bra til hønemor! Godt å få det sjekket! *klem*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Da er hønemor på vei hjem igjen... Skulle komme info etterhvert... For de som er interessert...
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Etterveer kan være grusomt vondt! ;( Men, godt å få slikt sjekket! Håper det lettet litt på deg og hønemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå