~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Kan det få bli med i de samlede verkene dine tror du? Jeg har en mann, så stilig og fin. Han har glimt i øyet, og er bare min! Han har nydelig kropp, og er bare helt topp! Bare et helvete å blåse han opp...............
KariMari Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Så absolutt, Fanta:-D Skal vi slå oss sammen, kanskje?? To hoder tenker bedre enn ett! Dette blir en bestselger! Jeg bare VET det:-DD
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Får jeg og være med...bare sett meg på prøve...si hva jeg skal dikte om....bare det ikke er kongehuset så kan jeg dikte om alt...
rødblåoggrønn Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 sikkert... Bytt nick til *optimist*! HIhi
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Fru Blåm...hehe tenkte å bytte nick ja...men optimist...om det var ment til meg da...haha...
KariMari Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Sshhh..du er bare misunnelig for at du ikke har talent for poesi, Blåm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå