Gå til innhold

den 8 er jo en fin dato.!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom på at det i dag er akkurat 5 kalender mnd til min termin 8 jan :-)

virker fryyyyktelig lenge til da......

 

lykke til alle sammen og en spesiell hilsen til alle 8 januar mammaer !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme dato som meg:)

 

Lykke til til deg også:)

 

Datoen de sa på sykehuset sist er 15, men er komplett umulig, så holder meg til den første som er 8!! :)

Skrevet

Du, det kommer til å gå kjempefort! Og tenk at hele desember flyr jo forbi fordi man skal kjøpe gaver og ordne til jul... vips er du der! :)

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg har 9. Vi får se hvem som kommer først i mål :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...