er det muuulig Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 faan altså! mulig jeg hisser meg opp....men jeg har en mor som aldi har tatt seg tiden hun burde til sine barn...dvs. meg broren min og mine to søstre som er 13 og 14.... hun driver med dugnader, komiteer, møter, møter på jobb...møter på frivillig arbeid+++++ møkk møkk møkk!!! grunn: hun kommer hjem sur som ei fele og er utslitt! hun har nulltoleranse for søstrene mine som bare oppfører seg verre for hun er ille!!!!! nå i det siste har det vert snakk om mellom kollegaene hennes på jobben om virdeutdannelse....og jeg har prøvd å gira henne litt....hun vil da få høyere lønn osv...(hun klager på dårlig lønn heile tia...jobber i b-hage) så nå har hun drevet å leita i papirer etter beviser og greier.... så sier jeg at ja hvorfor ikke hoppe på dette...du gjør jo jobben fra før så hvorfor ikke få lønna du fortjener i hvertfall....for det vil hun jo få....så sier jeg i tillegg at da har du jo en god grunn til å si fra deg litt av alle disse dugnadene og komiteene osv...ved å si at du er opptatt pga vidreutdannelse...(hun klager alltid over dårlig tid pga allt hun er med på...og dårlig lønn på jobben...) så sier hun at denne virdeutdannelsen er kun en kveld i uken...så svarer jeg at det har jo ikke noe å si...er grunn nok det for da får du jo tid til å lese ekstra og fordype deg om du vil....da svarer hun meg ropende "det skal da faen ikke du si noe om du som ikke har noen utdannelse" .................................ja takk for at jeg prøver å støtte deg....selv om jeg aldri får noen støtte tilbake tenkte jeg med meg selv.....men ut måtte jeg jo bare slenge noe for jeg sitter å tar i mot og tar imot dritt kommentarer heile tia......så jeg sa..."ok, greit så da beklager jeg at jeg sa noe...for jeg kan jo tydeligvis ikke si noe for jeg er jo ikke velutdannet...så da er jeg vel dum" da ble hun dritforbanna......vel...så gikk hun å slamra seg inn på rommet sitt......herreguud liksom!!!!!!!!!! sorry at jeg brydde meg....faen heller!!!! sorry dette ble langt...bare måtte får dette ut.....og spørre samtidig....overreagerte jeg eller hun????
så var vi 4 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Tror det var mer hun som overreagerte enn du, men det er vel ikke så lett for henne å se det fra den siden vil jeg tro.
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Syns hun høres ut som hun er 14.....for en utrolig tåpelig, barnslig og tragisk oppførsel av et voksent menneske! Og så snakke sånn til sin egen datter da!
er det muuulig Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 jeg blir helt fustrert! jeg er i en skikkelig slitsom situasjon for tiden...men bryr hun seg??? nei!!! jeg og mannen ble separert for noen mnd. siden....ikke pga følelser men pga oppførsel og mye anna.....men nå ser det ut til at følelsene kun var fra min side....han har vist nok med seg selv....og spørr ikke etter ungene en gang.... mamma.....hun svarte meg da jeg fortalte om seprasjonen "ja så da er det ingen vei tilbake da..." ingen medfølelse for fem øre....men hva kan man forvente? hun har vert gift og er skillt...og har vert samboer med faren til søstrene mine...men ble slutt for maaaange år siden.....og til lengre årene går til mer og mer får hun noe imo menn.....liksom at de er drittsekker om forhold går sund...uansett situasjon... og hvem som gikk ut av forholdet først.....hun bare begynner å "hate" dem virker det som.....situasjonen er sånn og at jeg og jentene er hos mamma nå frem til leiligheten vi skal bo i er ledig...(veeeldig lite til leie her) og på 2 mnd...har hun ikke spurt engang hvordan det går eller noe..... at hun slenger kommentarer i hytt og pine og ikke bryr seg om noe som angår familien gjør det ikke noe bedre...jeg føler meg som dritt fra før av så jeg trenger liksom ikke mer fra henne!!! ikke er hun intressert i ungene min heller....holder kansje minsta i 5 min iløpete av dagen.....og ikke alltid hun gjør det heller....størsta er hun bare irritert på..svarer henne hver gang nesten med at hun må slutte å mase.... hun har enda ikke tilbydd seg å ha dem en liten time engang...så jeg kan finne på noe...... hun tar ikke engang hensyn til når minsta sover....hun mener tydeligvis at hun ikke trenger å føye seg noen i sitt hus....greit vi her "heldige" som får være her...men skulle det egentlig ikke bare mangle?? nei huff....livet skal nok ikke være lett.....skulle nok bare tro at man får un ger for at man vil være med dem og støtte dem...og hjelpe dem....vil man ikke det beste for ungene sine uansett alder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå