Gå til innhold

Hvordan påføre i.d foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at det selges en instruksjons-cd, at det er noe scurl, tapp, shake eller noe- teknikk. Har akkurat fått pudderet i posten og ser at det er slike små hull, må jeg riste før hvert bruk for å få noe ut? Noen eksperter her inne som vil gi noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips, bare lurte på om du har bestilt fra strawberrynet og hvor lang tid det i så fall tok? Jeg går og venter på min.. Fikk du den i postkassen?

Skrevet

Takk for link :) Det tok 5 virkedager fra jeg bestillte til jeg fikk hentelapp i posten. E veldig imponert, det stod t.o.m at det var sendt fra Hong Kong!!

Skrevet

Swirl - tap - buff:

Først tar du litt pulver i lokket. Deretter får du alt på kosten ved å dytte denne godt rundt i pudderet. Når alt pudder har "absorbert" inn i kosten, svinger du den forsiktig over ansiktet. Når alt er fordelt, begynner du å jobbe pudderet inn i huden med børsten.

Du går altså litt hardere til verks, og "buffer" mindre områder av gangen. Dette vil gi en jevn fordeling, pudderet vil "smelte" inn i huden, og vil se naturlig ut.

Håper det var en grei forklaring - har brukt dette i noen år, og blitt forklart av hudpleier. Vanskelig når man ikke kan vise.

Et tips fra meg, er å bare rive bort plasten over hullene litt. Ellers kommer det alt for mye ut. jeg pleier bare å bruke en liten stripe:-)

Sjekk ellers bareminerals.com.

Skrevet

Ok. Gjør du bare dette èn gang? Når du skal på fest også? Det virker så lite da, men vil ikke se ut som ei pudderkjerring heller :)

Skrevet

Hvis jeg har en kjempe-kvise, eller noe annet jeg vil skjule, går jeg over disse stedene med en mindre børste på samme måte.

Du kan jo velge helt selv hvor mye du vil bruke. Jeg synes det holder med en liten stripe, og føler meg ukomfortabel med større "dekningsgrad" til daglig. Det dekker nok bedre enn du tror.

Hvis jeg skal på fest, går jeg over hele ansiktet et par ganger, men heller to ganger, enn for mye første gangen:-)

Skrevet

For en naturlig look gjør du det bare en gang, men ønsker du make-up`n mere dekkende går du over to ganger. Hvor dekkende make-up`n blir variere også etter hvilken kost du har. Husk det beste er kost med ekte dyrehår(orginalkosten til I.D.) Husk at du aldri dypper kosten ned i selve pudderet men bruker lokket(rist pudder ned i lokket, gni børsten i lokket å få pudderet inn i kosten, og sving så børsten rundt i ansiktet). Husk å alltid bruke lite pudder, gå heller over flere ganger. Da får du et kjempefint resultat. Lykke til.

Skrevet

Jeg har enda flere spørsmål, jeg :) Tar du bort sminken før du legger deg til daglig? Er det ikke en slik "sunn" sminke som bare er godt for huden? Det er gjerne ikke nødvendig å rense til kvelden da, eller?!

Skrevet

Hei du. Jeg ville renset huden på kvelden uansett, for selv om sminken er "ren" blir huden skitten iløpet av dagen, forurensning,skitt,støv,eksos +++, så du burde rense huden din om kvelden og smøre den inn med en god krem, så får kremen virke godt gjennom natten, og du vokner frisk og rask og klar til å legge på det fantastiske I.D.pudderet ditt(hehe)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...