Gå til innhold

Hvordan søker man om permisjon til jobben???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et skjema man kan levere fra nav eller noe??? Skjønner ingen ting jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har helt sikkert permisjonsskjema liggende på jobben. Må søke om permisjon fra jobben i tillegg til svangerskapspermisjon til NAV, slik at du får penger. Vi har i hvertfall permisjonsskjema liggende i "kjemahylla! vår. Viss du ikke finner så snakk med sjefen din:)

Skrevet

på min jobb leverte jeg inn ett vanlig permisjonsskjema, pluss ett skjema der det stod termin og om jeg skulle ha 80% eller 100% lønn. å så måtte jeg skrive når jeg kommer tilbake til jobben. Dette leverte jeg til sjefen min, som igjen sender det videre til hovedkontoret. Når hovedkontoret har fått dette, sender de meg bekreftelse som jeg må svare på. og så sender hovedkontoret lønn/skatteopplysningene mine til nav.

Jeg har også fylt ut ett skjema som heter krav om fødsels/adopsjonspenger (finnes på nav.no).

Dette leverte jeg direkte til nav.

Har hørt at det er veldig forskjellig fra distrikt til distrikt, så du burde snakke med noen på nav for å høre hvordan de gjør det. Og noen på jobben din (hovedkontoret e.l.) for å høre om det samme.

Jeg ble sendt fram og tilbake mellom personer på hovedkontoret, sjefen min var veldig lite hjelpsom og meldte seg helt ut, sa at dette måtte jeg finne ut av selv. Enda det er 4 på jobben min som har fått unge siden vi startet opp!!! så skulle jo tro sjefen visste hva jeg skulle gjøre, men neida.....

men fant nå heldigvis ut av det tilslutt, etter mye om og men.

Håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...