Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..til vårt lille gull.

Men nå da vi skulle prøve, ville jeg bare sjekke at alt var i orden hos legen først, da jeg har hatt endel plager osv med magen og andre ting siste året. Har vert matt og veldig sliten siste månedene, men har fått energien igjen siste mnd og føler meg klar for ny baby. Har ikke orket å gå til legen før med dette, bare lukket øynene og jobbet vidre.

Legen sender meg til ultralyd av magen osv, røntgen, og gyn for celleprøver, fikk antibiotika og tabletter for magen... er litt nervøs for regnet med han skulle si at alt bare bra og jeg bare kunne gå hjem å prøve på en ny... nå må jeg vente til jeg kommer inn til alle undersøkelsene og får svar før vi kan gjøre noe videre. Håper bare alt er bra med meg, blir litt redd de skal finne noe. Men er godt å få sjekket det opp da, så kan jeg evnt. slappe av etterpå!

Og ungen blir jo ikke yngre, og da blir det jo lengre tid mellom søskene og, er jo ikke garantert klaff på første forsøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bar si lykke til!! Dette ordner seg helt sikkert. Er jo greit å bli sjekket og så få vite at alt er i orden:) Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Takk for det!

Da legen spurte om jeg var sliten sa jeg "nei,er ikke sliten i det hele tatt!" , for han hintet om sykemelding kanskje kunne være noe, og jeg kan ikke sykemelde meg da jeg ikke har anledning til det pga at vi ikke har vikar som kan ta over etter meg.

Men nå tenker jeg på om det var dumt å si at jeg ikke var sliten itilfelle det hadde innvirkning på hva han ville tro 'feilte' meg.. uff, kan jo ikke ringe tilbake å si at jo, jeg er forresten veldig sliten likevel :P

Skrevet

Nei men du var jo ærlig for hvordan du følte deg akkurat der og da.. Burde kanskje nevnt at du hadde vært så sliten en stund.. Men sliten og slapp kan man veldig ofte bli bare av lav blodprosent f.eks. og da hjelper det med jern:) Så er sikkert ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

Ja, satser på at det bare er lavt jern!:)

kjekt med positivt svar, er bare litt bekymret ikveld..:)

Skrevet

Ja det skjønner jeg jo godt altså.. Hadde sikkert vært likedan selv. Men du får bare tenke på hvor bra det blir å begynne å prøve på nr. to;) Hold meg oppdatert om hva som skjer da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...