Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Alle barna er i seng, men jeg har glemt å hente posten i dag. Venter noen viktige dokumenter. Det er ca. 20 meter fra huset, men jeg tør egentlig ikke å la barna være igjen alene. Hadde jo selvsagt løpt til postkassa men vet ikke om jeg bør gjøre det. Kanskje jeg bare skal vente til i morgen.. Hadde dere tatt sjansen?
MammaTilNick Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 er dette en kødd? uansett.....HALLO!!!det tar deg 1min å hente posten
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg løp, jeg. Det gikk heldigvis bra. Alle sov fortsatt da jeg kom tilbake. Tusen takk for hjelpen.
AneB Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Dette var vel kødd?? Jeg ville selvsagt aldri gjort det. Heller ikke gått på do, pusset tennene, brukt viften på kjøkkenet, støvsuget, snakket i tlf, hatt besøk eller noe annet som laget lyd for da kunne jeg jo ikke hørt om ungen min pustet på soverommet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 er du GAL? man forlater da ikke barn i et hus alene.. herregud!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 herregud...du mener ikke det seriøst.?? har du tenkt å gå fra barnet ditt i et helt minutt??? må jo sitte rett utenfor soveromsdøra og lytte!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Personlig hadde jeg aaaldri gjort det, men dømmer ikke andre som gjør det for det *skinnhellig*
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 JEg får vel melde deg til barnevernet jeg! Klarer å spore deg opp!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 He he, skal si jeg fikk bra respons på innlegget mitt =)
børdi Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 hehe, jeg lever farlig, så jeg hadde tatt sjansen jeg,,, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå