Gå til innhold

hva slags drikke gir dere til brødskiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vann er jo ikke spesielt godt til brød..synes nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gir nå vann jeg. Tulla liker vann så godt...dessuten har hun ikke smakt noe annet enn mm og vann så...

Skrevet

samme her...vann!!!! Best og sunnest...og gutten liker det godt uavhengig om jeg selv ville valgt noe annet. Sunne vaner skal læres tidlig ;o)

Skrevet

Melk eller vann! Og husk at de små blir vant til det så da blir det så de liker det. Helt enig med Nydelig Marius.... d e smart å lære dem å vær sunn tidlig!

Skrevet

tror ikke de tar skade av litt saft/juice en sjelden gang jeg da..

Skrevet

Vann.....min veit ikke om noe annet og da gidder jeg ikke å skape et behov. Saft/juice er ikke noe bra for tenna og jeg ser ikke poeng i å gi det når lille jenta ikke vet at det finnes

Skrevet

vann her også!

Skrevet

Gir vann:) Synst det er viktig å lære barna sunne vaner. Las en plass at 8 av 10 barn inder 1 år får i seg alt for masse sukker, og det er for gale. Bare sjå på utviklinga av sukkersyke. Så prinsen min får minst mulig med sukker i:)

Skrevet

Vann, og nå i det siste har hun fått Tine ekstra lett melk til frokost og lunsj siden jeg ikke ammer henne så mye.

(Jada, jeg veit man ikke skal gi melk til unger før de er 1 år, men hun synes mme smaker piss, og vi har ingen allergi i familien så sånn ble det nå.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...