Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har IKM på lørdag/søndag. Før TR kommer på besøk så har jeg alltid en masse kjennetegn. Tisser ofte. Ømme brystvorter. Stikninger i eggstokker. Hard lavtsittende livmortapp (bare måtte kjenne en gang, vet det ikke er lurt altsa. Skal ikke mer...) sur som en potte. Ingenting av dette er tilstede denne gangen. Men jeg har soppinfeksjon, stikninger på yttersidene av puppene, myk livmortapp som er bakovervendt, og har et godt humør tiltross for at jeg er fryktelig spent på om TR klarer å holde seg borte denne gangen. Jeg meldte henne på turen til Langtvekkistan men det spørs om hun klarer å reise fra meg. Kommer den forbaska tanta så har jeg denne gangen fått resept på pergo for å prøve å få litt fart på kroppen min, som kanskje produserer litt lite hormoner trodde gynekologen. Det hadde vært kjekt å klart det sjøl da :-) Lykke til alle prøvere! En gang må det bare gå bra for oss alle!
Lilleblome Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gidder du å melde min TR også på den turen eller?? ;-) Har kjent symptomer hver måned nå, siden vi begynte å prøve. (pp5) Merkelig hvordan kroppen PLUTSELIG har alle tegn på å være gravid, men gang på gang, så har ikke TR vett til å holde seg borte... Lykke til, håper TR takket ja til turen! :-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Å ja symptomene er der hver eneste måned de. Til og med kvalm klarer jeg å bli bare jeg tenker på om jeg har kanskje blitt gravid. Like skuffa blir jeg hver gang tanta kommer på uinvitert besøk. Sambo har en litt mer avslappa holdning til det hele og jeg mistenker han for å være svært så fornøyd med at han får mulighet til enda en prøvemåned for det innebærer jo en del sengekos det da :-)
Lilleblome Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg har også vært kvalm! ;-) Måtte til og med innom et arabisk apotek i ferien for å finne GT, fordi jeg hadde så sabla mange av de beskrevne symptomene.... Han bak disken LOVTE at akkurat den testen ville vise at jeg var gravid... ;-) Men neeeida! Hehehehe.. Vi prøver videre.. Sambo mente vi bare må ha sex hveer dag fremover, han kunne jo ikke skjønne vitsen med å kjøpe EL test! Hahaha ;-) Jojo, han måtte nok innømme at det kan være greit å vite hvilke dager man absolutt MÅ ha sex, for å være på den sikre siden... Kjenner følelsen av skuffelse når TR kommer ja, føler meg helt nede i kjelleren da....
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Ja, og for det om jeg kjenner etter symptomer på alle mulige og umulige steder så tror jeg at jeg hadde dåna om jeg faktisk ikke fikk TR som forventa og fikk en positiv gravitest. Jeg håper og innbiller meg saker og ting, men når alt kommer til alt så tror jeg ikke på meg selv så jeg blir ikke akkurat overraska når tanta kommer he he
Lilleblome Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Helt enig, jeg hadde blitt helt sjokka.. ;-) Tenk å faktisk vite at det ligger en liten spire inni magen din......!! Nei, la oss håpe at det snart lykkes, krysser ihvertfall fingrene for deg som har prøvd så lenge! Er sikker på at det snart ordner seg.. Har 2 vennepar som prøvde masse, både hormoner o.l.. De ga nesten opp, og da de etter 3 år ikke gikk på noe, hverken hormoner el annet, hun begynte å trene og rett og slett slappet mer av og ikke tenkte så mye på det, så VIPS ble de gravide! Samme historien med det andre paret.. Prøvde og prøvde, og når de minst ventet det, da skjedde det.. Så ikke gi opp, det finnes masse håp! :-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Takk for oppmuntring lilleblome. Lykke til selv forresten. Har du barn fra før? Hvor lenge har du prøvd da? Jeg må jo innrømme at de første prøveperiodene prøvde vi på slump. Har igrunn bare hatt 3 ordentlige pp. Med EL testing og tafsing etter EL slim he he. Men man begynner jo å lure da når man skal klare det. Denne måneden skulle vi ikke bry oss med når EL var eller noe slikt men kose oss. Men så fikk jeg så fryktelig EL slim på dag 8. Testa og positiv EL test så da hoppa vi i høyet vet du noen ganger de nærmeste dagene og nå venter vi og venter vi og venter vi...
Lilleblome Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Nei, har ingen barn fra før.. Tok ut p-ringen i slutten av februar og fikk første mens bare et par dager etter, og siden har det gått jevnt og fint med syklusene.. Vi har heller ikke prøvd EL tester enda, men nå har jeg da vært på apoteket og kjøpt CB sin digitaltester.. Skal sjekke fra lørdag, så da er det sengekos og køyehopping for vår del med en gang den slår ut! Hehehe... Og samme her, venter og håper og venter og håper...... Vi har bestemt oss for å ikke fortelle dette til familie/venner foreløpig og det kan være ganske tøft å ikke kunne dele bekymringer eller spørre venninner/søster om råd.. Hvor lang tid tok det for dem, hva burde jeg gjøre osv..... Men det er derfor det er så bra med sånne sider som dette, så kan man få snakket litt om tankene sine.... :-D
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 Samme her ingen vet vi prøver. Tror i grunn de har gitt opp håpet om av vi vil ha barn, de skulle bare visst... Så barnimagen.com er en kjærkommen venn i prøvetida ja.
Lilleblome Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Hehe, akkurat samme her.. De rundt oss har mast så lenge at vi hadde begynt å svare: "det er jo ikke sikkert av engang skal ha barn"..... De skulle bare visst, ja... Tror spesielt mor ville blitt kjempeglad, så gleder meg til den dagen vi kan fortelle at vi er gravide! Forhåpentligvis snart! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå